دلیل تاخیر The Witcher 3 توضیح داده شد: «فکر نمیکردیم اشکالات اینقدر بزرگ باشند»
«آدام کیسینسکی» از کارکنان استدیو در این باره میگوید:"گیمرها خیلی خوب با تصمیم ما کنار آمدند. به خاطر اینکه این روزها بازار حسابی از دست بازیهای نسل بعدی که به شکل بدی عیبزدایی شده بودند، ناراحت است."
او کاملا درست میگوید. چراکه تقریبا تمام بازیهای بزرگی که در این چند ماه اخیر عرضه شدهاند، از جمله: Assassin’s Creed: Unity, Watch Dogs, Halo: The Master Chief Collection, DriveClub, Far Cry 4 و Call of Duty: Advanced Warfare با مشکلهای جدی و متعددی در زمان عرضه دست و پنجه نرم میکردند و داد اعتراض بازیکنندهها را درآوردند.
«کیسینسکی» توضیح داد که آنها واقعا باید تمام باگهای بازی را به هر ترتیبی که شده، از بین ببرند.
از آنجایی که بازی خیلی بزرگ است، اشکالهای زیادی در آن وجود دارد. این تنها دلیل تاخیر بازی است. فکر نمیکردیم این مسئله اینقدر بزرگ باشد. ولی وقتی قطعات کوچک بازی را کنار هم گذاشتیم، معلوم شد که باگهای بازی از مجموع باگهای دو نسخهی اول بیشتر شده. اجازه دهید، یادتان بیاندازم که با یک بازی دنیای باز طرف هستیم نه خطی. ما تازه داریم یاد میگیریم چطوری بازیاش کنیم و باید حتی آن اشکالات ریز را هم گیر بیاوریم. میدانیم باید چیکار کنیم، فقط به وقت احتیاج داریم. نمیخواهیم بازی را با باگ منتشر کنیم و اینطوری از سطح گیمپلی بکاهیم.
فکر میکنیم با عذابی که به تازگی بازیکنندهها در تجربهی پر دردسر بازیهایشان داشتهاند، همه میتوانیم مدتی بیشتر صبر کنیم، اما یک محصول صحیح و سالم را بخریم که نیاز به هزار نوع بستهی بروز رسانی و آپدیت نداشته باشد.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا جزو کسانی هستید که دلیل این تاخیر را درک کردهاند، یا حسابی از این تاخیر ناراحت شدهاید؟
منبع Gamingbolt