// چهار شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

عرضه Mirror's Edge 2 در نیمه اول سال ۲۰۱۶ و دو نسخه Need for Speed در سال ۲۰۱۵

با توجه به لیست منتشر شده توسط الکترونیک آرتز، بازی Mirror's Edge 2 در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد. دو Need for Speed جدید در سال ۲۰۱۵ و عرضه‌ی بازی Titanfall بعد از نیمه‌ی اول ۲۰۱۶ از دیگر اطلاعاتی است که این لیست به ما می‌دهد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در تاریخ نامشخصی در نیمه‌ی اول ۲۰۱۶ باید منتظر شماره جدید Plants vs Zombies باشیم. شماره اول با نام Garden Warfare با موفقیت خوبی روبرو شده بود. دو بازی Need for Speed جدید نیز در نیمه‌ی چهارم سال ۲۰۱۵ منتشر می‌شود، سال گذشته Need for Speed جدیدی عرضه نشده بود.اولین بار فقط در سال ۲۰۰۱ میلادی بود که هیچ نسخه‌ای از سری NFS منتشر نشد.

یکی از این دو Need for Speed  جدید با پسوند No Limits تنها برای پلتفرم گوشی‌های هوشمند اکنون توسط استودیوی فایرمانکیز، سازنده‌ی بازی Real Racing در حال ساخت است. در حالی که بازی دیگری توسط استودیوی گاست گیمز،‌سازنده‌ی بازی NFS: Rivals در سال ۲۰۱۳، تولید می‌شود.

الکترونیک آرتز ناشر بازی Titanfall در رابطه با زمان عرضه‌ی این بازی گفته است که قرار بر عرضه‌ی 2 Titanfall برای سال مالی ۲۰۱۷ است. با توجه به این صحبت باید منتظر عرضه‌ی این بازی در تاریخی بعد از نیمه‌ی اول ۲۰۱۶ باشیم.

انتظار می‌رود که الکترونیک آرتز اطلاعات بیشتری را در رابطه با بازی‌های Mirror's Edge 2 ،Need For Speed و Plants vs. Zombies در نمایشگاه E3  ماه آینده منتشر کند.

EA-Games

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده