// سه شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

سرانجام PlayStation Now به کنسول پلی‌استیشن 3 می آید

سونی با انتشار بیانیه‌ای در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن خبر عرضه‌ی خدمات PlayStation Now برروی پلی‌استیشن 3 را در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه داده است. این سرویس به زودی برای پلی‌استیشن ویتا نیز منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سونی به گسترش خدمات پلی‌استیشن ادامه می‌دهد. آخرین این خدمات PlayStation Now است که در ژانویه‌ی گذشته راه اندازی شده و اجازه می‌دهد تا بازیکنان برروی دستگاه‌های پلی‌استیشن خود و به زودی برروی برخی تلویزیون‌ها بازی‌های پلی‌استیشن را تجربه کنند.

طبق پستی که توسط جَک بیزر (Jack Buser) برروی وبلاگ سونی ارسال شده است،‌ سونی زمان عرضه‌ی PlayStation Now برای کنسول‌ پلی‌استیشن 3 را ۲۲ اردیبهشت ماه تعیین کرده است. این خدمات اکنون برروی  پلی‌استیشن 4 و برخی پخش کننده‌های بلوری سونی در دسترس قرار دارد. به زودی با عرضه‌ی تلویزیون‌های جدید سامسونگ، PlayStation Now برروی این دستگاه‌ها نیز راه اندازی می‌شود.

همچنین بیزر به برخی سوالات کاربران در وبلاگ رسمی سونی نیز پاسخ‌داده است. او در پاسخ به سوالی در رابطه با زمان راه‌اندازی سرویس Now برروی ویتا گفت که شرکت سونی قصد دارد تا به طور رسمی این سرویس را «به زودی» برروی ویتا راه‌اندازی کند. البته بیزر خاطرنشان کرد که مشترکان فعلی PlayStation Now، «هم اکنون» می‌توانند بازی‌های این سرویس را برروی ویتا تجربه کنند.

سونی اخیرا در اقدامی پتنت‌ها و سایر دارایی‌های OnLive، سرویس شکست‌خورده‌ی «استریمینگ بازی‌» را خریدار کرده است. فیلیپ روزنبرگ در زمان قرار داد نتیجه این خرید را به دست آوردن «پتنت‌های قوی در زمینه‌ی استریم ابری بازی‌ها» اعلام کرده بود.

playstation-now-may games بازی‌های ماه می پلی‌استیشن ناو برای مشترکان کنونی

منبع: Gamasutra


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده