// سه شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

کمپانی سگا در E3 امسال غرفه ای نخواهد داشت

کمپانی  سگا ناشر مجموعه‌هایی مانند Total War و Sonic تایید کرد که در نمایشگاه E3 امسال که ماه آینده در لس آنجلس برگزار خواهد شد قصد ندارد غرفه‌ای را برای خود دست و پا کند. یکی از نمایندگان این کمپانی صحت خبر را برای سایت گیم اینفورمر تایید کرد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

این اخبار در حالی منتشر می‌شود که ژانویه‌ی سال گذشته سگا از برنامه‌های بازسازی خود رونمایی کرد که بخشی از آن شامل انتقال دفتر کمپانی از سان فرانسیسکو به کالیفرنیای جنوبی می‌شد. سگا هنگام توضیح درمورد اینکه چرا در E3 امسال غرفه‌ای نخواهد داشت اعلام کرد که این جا به جایی یکی از دلایل چنین تصمیمی است.

در طی ماه‌های پیش رو، دفتر کمپانی سگا در آمریکا قصد دارد تا تمرکز خود را بر روی بازسازی و جا به جایی به کالیفرنیای جنوبی جمع کند لذا ما تصمیم گرفتیم که در E3 امسال شرکت نکرده و غرفه‌ای در آن نداشته باشیم.

از طرفی دیگر نیز اکثریت بازی‌های بزرگ و مهم ما قرار است اواخر ۲۰۱۵ یا ۲۰۱۶ عرضه شوند، مخصوصا آن‌هایی که به دست استودیوهای بزرگمان مانند رلیک اینترتیمنت (Company of Heroes)، اسپورتس اینتراکتیو (Football Manager) و کریتیو اسمبلی (Total War) ساخته می‌شوند. ما قصد داریم تا پس از اتمام جا به جایی تمام تمرکز خود را بر روی معرفی و رونمایی از این بازی‌ها بگذاریم. البته ما برای نمایش‌های E3 امسال با شرکای تجاری مختلف خود همکاری خواهیم کرد.

سگا در ژانویه سال ۲۰۱۳ پس از ورشکستگی کمپانی تی‌اچ‌کیو و به مزایده گذاشتن دارایی‌هایش، مبلغ ۲۶.۶ میلیون دلار پرداخت کرد تا حق استفاده از مجموعه‌ی Company of Heroes و استودیوی رلیک اینترتیمنت را بدست آورد. چندی پیش نیز سگا اعلام کرد که نسخه جدید از مجموعه‌ی Total War با نام Total War: Warhammer هم اکنون برای رایانه‌های شخصی درحال ساخت است.

E3 ۲۰۱۵ از تاریخ ۲۶ خرداد شروع می‌شود و تا ۲۸ خرداد ادامه خواهد یافت. تیم زومجی تمام سعی خود را می‌کند تا پوششی کامل و وسیع از این مراسم داشته باشد. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده