نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۷

کونگ‌ فو پاندا به کنسول‌ های نسل هشتم می‌ آید

لیتل اوربیت، ناشر مجموعه‌ی Adventure Time دیروز یک بازی جدید در سبک بکش‌بروجلو برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها، بر اساس انیمیشن معروف کمپانی دریم ورکس یعنی کونگ‌فو پاندا معرفی کرد. برای اطلاع از جزییات این بازی با زومجی همراه باشید.

این بازی که Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends نام دارد، پاییز امسال برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، Wii U و 3DS منتشر خواهد شد. همچنین این بازی برای کنسول‌های نسل قبلی یعنی پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 نیز در دست ساخت است.

Showdown of Legendary Legends توسط استودیوی ویشز سایکل ساخته می‌شود؛ همان استودیویی که بر روی بازی جدید مجموعه‌ی Adventure Time نیز مشغول به کار است. بر اساس اطلاعیه‌ی مطبوعاتی که سازندگان منتشر کرده‌اند، این بازی با نگاهی تازه به مجموعه کونگ‌فو پاندا ساخته می‌شود و نسبت به فیلم‌های این مجموعه، صحنه‌های پر زد و خوردتری را به نمایش می‌گذارد. بازی دارای بخش‌های مختلفی مانند آموزش، تمرین و تورنمنت اسطوره‌ها در بخش تک‌نفره خواهد بود. قسمت چندنفره نیز شامل مبارزات تن به تن، نبردهای گروهی و مبارزات تگ‌تیم است که تمام این حالت‌ها هم به صورت آنلاین و هم آفلاین قابل بازی هستند.

علاوه بر این در Showdown of Legendary Legends مکان‌های مختلف مجموعه‌ی فیلم‌های کونگ‌فو پاندا بازسازی شده‌اند و ۲۰ شخصیت شناخته‌شده‌ی این سری در بازی حضور خواهند داشت. مت اسکات، مدیرعامل لیتل اوربیت اعلام کرده که مانند انیمیشن‌های کونگ‌فو پاندا، بازی جدید مجموعه نیز دارای تم طنز و پر از شوخی‌های بامزه خواهد بود.

Showdown of Legendary Legends وقتی در پاییز منتشر می‌شود شخصیت‌های دو فیلم اول کونگ‌فو پاندا را به همراه خواهد داشت؛ پس از اکران فیلم Kung Fu Panda 3 در ژانویه‌ی ۲۰۱۶، یک محتوای اضافی مخصوص این فیلم برای بازی منتشر می‌شود که شخصیت‌های جدیدی را به آن اضافه خواهد کرد.

در گالری زیر تصاویری از گیم‌پلی Showdown of Legendary Legends را مشاهده می‌کنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده