نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۴

Halo 5: Guardians مشکلات بازی Master Chief Collection را نخواهد داشت

بازی Halo: The Master Chief Collection در زمان عرضه در بخش آنلاین مشکلات زیادی داشت که هنوز برخی از آن‌ها به صورت کامل رفع نشده است. همین مسئله طرفداران را نگران بازی Halo 5: Guardians و بروز همان مشکلات در این بازی کرده است.خوش‌بختانه مدیر استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز به طرفداران اطمینان خاطر داده این مشکلات در نسخه جدید ظاهر نخواهد شد.

فرانک اُ‌کانِر، مدیر  استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز در آخرین مصاحبه خود از دلایل بوجود نیامدن مشکلات Master Chief Collection در بازی Halo 5: Guardians صحبت کرد:

Halo: The Master Chief Collection بدون شک یک نقطه سیاه در دوران کاری ما است. ما پشت مشکلات پیش آمده مخفی نمی‌شویم و  آن‌ها را بر گردن می‌گیریم. با این حال باید بگویم که این بسته پنج بازی مختلف که با پنج موتور مختلف ساخته شده بوند را درخود داشت. باید بدانید پنج استودیو برای عرضه این کالکشن کار کردند و درنهایت استودیو ما تمام محتویات ساخته شده را درکنار یکدیگر قرار دارد. دشواری این کار باورنکردنی بود.

اگر بخواهم با شما صادق باشم، اتفاقات زیادی باعث شد ما مشکلات بازی را در زمان آزمایش آن شناسایی نکنیم، بنابراین این مشکلات ما را غافلگیر کردند. ما این روزها تلاش می‌کنیم بازی عرضه شده را طوری که باید در روز اول بدون بروز مشکلات عرضه می‌شد را اصلاح کنیم.

با این حال Halo 5: Guardians توسط تیم دیگری ساخته شده و تنها یک محصول است. ما این بازی را از پایه برای تکنولوژی نسل جدید تولید کردیم و مانند Master Chief Collection بازی سال ۲۰۰۱ را برای عرضه روی کنسول سال ۲۰۱۴ نیاوردیم. بنابراین مشکلاتی که در این بازی وجود دارند چالش برانگیز، اما متفاوت از Master Chief Collection است. فکر کنم عرضه نسخه آزمایشی برای عموم اولین قدم برای نشان دادن هیچ‌گونه مشکل خاص در Halo 5: Guardians بود.

Halo 5 Guardians (1)

بنابراین نگران نباشید، چراکه براساس صحبت‌های مدیر تولید سری Halo، بازی Halo 5: Guardians که بدون‌ شک یکی از  بزرگ‌ترین بازی‌های ایکس‌باکس وان محسوب می‌شود بدون هیچ‌گونه مشکل عرضه خواهد شد.

بازی Halo 5: Guardians در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. پس از عرضه نسخه آزمایشی این بازی، استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز در حال انجام آخرین تنظیمات برای هر چه بهتر کردن بخش چندنفره بازی است.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده