نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۲

بزرگ ترین هیولای بازی The Witcher 3: Wild Hunt دو برابر یک گریفین است!

کار اصلی جادوگران شکار هیولا است و گَرالت هم در این کار یک خِبره محسوب می‌شود. از آن‌جایی که این کار شغل اصلی شخصیت اصلی بازی The Witcher 3: Wild Hunt است، طرفداران دوست دارند بدانند بزرگ‌ترین هیولایی که شکار می‌کنند چه اندازه‌ای دارد. با زومجی همراه باشید.

دِیمیِن مونیِر، طراح ارشد بازی The Witcher 3: Wild Hunt در رابطه با اندازه بزرگ‌ترین هیولا گفت:

در بازی هیولاهایی داریم که اندازه آن‌ها دو برابر بزرگ‌تر از یک گریفین (پرنده‌ای که در تصور بالا مشاهده می‌کنید) است.

حال که صحبت از اندازه شد (چون می‌دانید، این مسائل واقعا اهمیت دارد)، مونیر توضیح داد چرا آن‌ها هیچ میلی به رونمایی از سایز دنیای بازی ندارند:

دلیل اصلی آن این است که تخمین زدن اندازه دنیای بازی کار مشکلی است. علاوه بر دنیای اصلی، ما سرزمین و جزیره‌های کوچک را داریم که در سراسر این دنیا پراکنده شده‌اند. یکی از دلایلی که از نام بردن کلمه «وسیع» برای اندازه بازی استفاده می‌کنم همین است، چراکه راستش را بخواهید خودم هم از اندازه دنیای بازی خبر ندارم. هربار که سعی می‌کنم آن را محاسبه کنم، کلمه «فوق‌العاده وسیع و بزرگ» به ذهنم می‌آید.

در ادامه این جلسه پرسش و پاسخی اطلاعاتی در رابطه با «رابطه دوستانه» با دیگران در بازی منتشر شد:

مانند دنیای واقعی، اگر شخصی را برای رابطه دوستانه انتخاب کنید، امکان از دست دادن شخص دیگری وجود دارد.

The_Witcher_3_Wild_Hunt_You-need-to_find_their_weak_spot_RGB_EN_1429886453

درانتها اطلاعاتی در رابطه با بازگشت هیولاهای کشته شده به بازی منتشر شد:

زمانی که هر گروه دوباره به بازی بازمی‌گردد تفاوت دارد. زمانی که برای اولین بار از کنار آن‌ها عبور کنید و وارد مبارزه شوید، زمان مربوط به بازگشت دوباره آن‌ها به بازی را فعال خواهید کرد.

معمولا تمام موجودات زنده حدود ۲ روز بعد به دنیای بازی بازمی‌گردند (این زمان براساس ساعت شبانه روز دنیای بازی حساب می‌شود). امکان آن وجود دارد که در نقطه‌ای با هیولاها مبارزه کنید و آن‌ها را از بین ببرید و ۲ روز بعد باری دیگر آن‌ها را در همان منطقه ملاقات کنید. سیستمی که برای این بخش درنظر گرفته شده با این‌که تنوع زیادی دارد، اما سازمان‌بندی خاص خود را دارد. ما دوست نداشتیم هیولاها همیشه در یک نقطه ظاهر شوند و از واقعی بودن دنیای بازی کم کنند. هیولاهای ما در بازی حرکت می‌کنند و رفتار متفاوتی دارند.

نظر شما در رابطه با این اطلاعات چیست؟

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ ۱۹ مِی (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده