نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

اطلاعات جدیدی از سیستم لوت و انتشار قابلیت pre-load بازی Witcher 3 منتشر شد

با نزدیک شدن به روز انتشار بازی مورد انتظار ویچر ۳، سازندگان آن اطلاعات بیشتری از ویژگی‌های بازی منتشر می‌کنند. در ادامه‌ی این اخبار، سازندگان در مورد سیستم لوت و قابلیت Pre-load با زومجی همراه باشید.

مایلز تاست، طراح مراحل مردم‌دار بازی ابتدا اعلام کرد زمان چرخش بازی (روز و شب) بستگی به زبانی که انتخاب می‌کنید دارد و به هیچ‌وجه نمی‌توان آن را به صورت دستی تغییر داد:

زمان بازی بستگی به زبانی که انتخاب می‌کنید دارد. برای زبان انگلیسی ۱۲ ساعت و به عنوان مثال برای آلمانی ۲۴ ساعت درنظر گرفته شده است.

وی در ادامه اطلاعات بیشتری را در رابطه با سیستم لوت بازی با طرفداران درمیان گذاشت و گفت سیستم جمع‌آوری آیتم در بازی تلفیقی از آیتم‌های از قبل تعیین شده و اتفاقی است.

کریس پِریستلی، مدیر ارتباطات سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد بزودی ویدیوهای جدیدی از گیم‌پلی بازی منتشر خواهد شد:

از این‌که تصاویر کمی را از بازی در اختیار شما قرار دادیم عذرخواهی می‌کنیم. با این حال منتظر نمایش گیم‌پلی جدید بازی که هفته آینده به صورت زنده از توئیچ پخش خواهد شد باشید.

اگر دوست ندارید قسمت‌هایی از بازی برای شما فاش شود این نمایش را تماشا کنید. ما سعی می‌کنیم نه تنها مخاطبان قدیمی، بلکه طرفداران جدید که بازی‌هایی در سبک Wild Hunt را دوست دارند و نسخه‌های قبلی را تجربه نکردند را به سمت بازی بکشانیم. هرچه از محتویات بازی و گیم‌پلی تصاویر و ویدیوهای بیشتری منتشر کنیم اوضاع بهتر می‌شود.

وی همچنین در رابطه با زمان قرارگرفتن بازی در شبکه‌های مختلف برای دانلود آن قبل از عرضه بازی (pre-load) صحبت کرد:

ما همچنان درحال کار با جی‌اُ‌جی، استیم، سونی و مایکروسافت هستیم و تاریخ دقیقی را برای انتشار این قابلیت نداریم. فکرکنم اگر حدود آن را به شما بگویم، حدود یک هفته قبل از عرضه بازی می‌توانید آن را pre-load کنید.

درانتها و مانند سنت روزهای گذشته، می‌توانید تصاویر جدیدی که از بازی منتشر شده است را تماشا و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید:

The Witcher 3 Wild Hun (2)

The Witcher 3 Wild Hun (1)

 

 

بازی The Witcher 3: Wild Hunt که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است، در تاریخ ۱۹ مِی (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) و تقریبا سه هفته دیگر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی، پیشنهاد می‌کنیم قبل از عرضه بازی  پیش‌نمایش The Witcher 3: Wild Hunt را از دست ندهید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده