نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

اشاره به لوگوی Gran Turismo 7 توسط شرکت Next Level Racing

شرکت سازنده‌ی صندلی‌های ریسینگ خیلی زود تصویر مربوط‌به لوگوی Gran Turismo 7 را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرد.

مجموعه بازی‌ های گرن توریسمو (Gran Turismo) از دوران اولین کنسول سونی همواره جایگاه بالایی درمیان محبوب‌ترین بازی‌های پلی ‌استیشن داشته‌اند و این روزها هم طرفداران این مجموعه‌ی ریسینگ بی‌صبرانه منتظر رونمایی از نسخه‌ی بعدی آن هستند. دراین‌میان شرکت نکست لول ریسینگ (Next Level Racing) در اقدامی عجیب به‌سراغ نمایش لوگویی از بازی گرن توریسمو 7 (Gran Turismo 7) در صفحه‌ی اینستاگرام خود رفت که البته خیلی زود هم آن‌را حذف کرد.

این شرکت که کار اصلی آن تولید صندلی‌ها و ابزار مخصوص بازی‌های ریسینگ است، در یکی از پست‌های اخیر اینستاگرام خود از کاربران پرسیده بود «در سال ۲۰۲۰ بیشتر منتظر کدام بازی ریسینگ هستید؟» و درکنار آن هم تصویری از یک اتومبیل به‌همراه چهار لوگو قرار داده بود. سه عدد از لوگوها به بازی‌های F1 2020، Automobilista 2 و Dirt 5 مربوط می‌شوند، یعنی آثاری که همگی پیش از این به‌طور رسمی معرفی شده‌اند و یکی از آن‌ها وارد بازار شده و دو بازی دیگر هم در آینده از راه خواهند رسید.

گرن توریسمو 7

ولی دراین‌میان لوگویی هم از گرن توریسمو 7 به‌چشم می‌خورد که خیلی زود نظر علاقمندان را به‌خود جلب کرد و باعث مطرح شدن شایعاتی پیرامون جدیدترین اثر استودیو پولی فونی دیجیتال (Polyphony Digital) شد. البته پست موردنظر به سرعت پاک شد و پس از آن هم نکست لول ریسینگ در بیانیه‌ای اعلام کرد اطلاع خاصی از این بازی ندارد:

تیم ما متوجه شده که یکی از لوگوهای نمایش‌داده‌شده در پست اینستاگرام شرکت باعث تفسیرهای اشتباهی توسط رسانه‌ها شده است. ما در اختیار داشتن هرگونه اطلاعاتی از عرضه‌ی گرن توریسمو 7 را تکذیب می‌کنیم و چیزی در این زمینه نمی‌دانیم.

لوگوی گرن توریسمو 7 باعث شده حرف و حدیث‌های زیادی دراین‌باره شکل بگیرد و تحلیل‌های مختلفی را شاهد باشیم، ولی تمام آن‌ها اشتباه هستند و تیم گرافیکی شرکت ما هم این لوگو را از داخل اینترنت پیدا کرده بود. بنابراین برای جلوگیری از بحث‌های بیشتر تصمیم گرفتیم پست موردنظر را حذف کنیم. 

بابت تفسیرهای اشتباه و گیج‌کننده‌ای که به‌خاطر این لوگو صورت گرفته از شما معذرت‌خواهی می‌کنیم.

در حال حاضر نمی‌توان با اطمینان گفت که صحبت‌های نکست لول ریسینگ تا چه حد صحت دارد و شاید واقعاً با یک اشتباه ساده طرف بوده‌ایم، ولی درهرحال قرار دادن لوگوی بازی‌ای که هنوز به‌طور رسمی هم معرفی نشده، اقدام عجیبی از طرف این شرکت بوده است.

بااین‌حال شاید طرفداران گرن توریسمو بتوانند همچنان منتظر رونمایی از نسخه‌ی جدید این مجموعه در هفته‌های آینده باشند و احتمال معرفی بازی در برنامه‌های آینده‌ی سونی برای کنسول پلی‌استیشن 5 زیاد است؛ مخصوصاً با درنظرگرفتن این نکته که دو سال و نیم از انتشار بازی گرن توریسمو اسپرت (Gran Turismo Sport) می‌گذرد و پولی‌فونی‌دیجیتال زمان مناسبی برای کار روی نسخه‌ی بعدی داشته است.

از طرف دیگر همین الآن هم سونی برای نمایش قابلیت‌های کنترلر دوال سنس (DualSense) در کیت‌های توسعه‌ی کنسول خود از گرن توریسمو اسپرت استفاده می‌کند و گرن توریسمو 7 می‌تواند از نظر نمایش قابلیت‌های جدید این کنسول یکی از مناسب‌ترین آثار بین بازی‌های فرست‌پارتی سونی باشد.


منبع WCCF Tech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده