نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

Mafia: Definitive Edition یک بازسازی کامل است؛ انتشار ریمستر Mafia 2

پس از انتشار شایعات مختلف، اطلاعات رسمی از سه‌گانه مافیا و چند و چون انتشار آن‌ها منتشر شد.

مدتی است که نام سری بازی‌های Mafia (مافیا) بیش‌ازپیش روی زبان‌ها افتاده است. در یک هفته‌ی اخیر، اخبار و اطلاعات مختلفی از بازسازی این سه‌گانه محبوب فاش شدند. حالا، بنابر جدیدترین اخبار بازی؛ اطلاعاتی رسمی از سه‌گانه مافیا منتشر شده‌اند. طبق این اخبار، بازی Mafia: Definitive Edition یا همان مافیا یک به‌صورت کامل روی یک موتور بازی‌سازی جدید بازسازی یا remake (ریمیک) شده است. بازی از نظر کلیت داستان تغییری نکرده است اما در این نسخه تازه شاهد گیم پلی، کات‌سین‌ها و محتوای داستانی جدید خواهید بود. این بازی در تاریخ ۲۸ اوت (۷ شهریور) برای پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و پی ‌سی منتشر خواهد شد. در بازی Mafia: Definitive Edition همه چیز، حتی موسیقی ارکسترال بازی از نو ساخته شده است. هیدن بلک‌من از استودیو سازنده بازی یعنی هنگر ۱۳ در بازی این بازی می‌گوید:

بازی مافیا [اورجینال] تاثیر ماندگار و قابل‌توجه‌ای روی پتانسیل تعریف کردن داستان‌های جدی در بستر ویدیوگیم برجای گذاشت. نزدیک به ۲۰ سال پس از شکل گرفتن مجموعه مافیا، ما حالا فرصتی فوق‌العاده داریم که این بازی دوست داشتنی را به نسل جدید معرفی کنیم و به طرفداران قدیمی‌مان نیز شانس تجربه‌ی دوباره زندگی تامی را بدهیم، این‌بار با ارائه‌ای مدرن و درخشان به همراه عناصر داستانی تازه و ویژگی‌هایی جدید در گیم‌پلی بازی.

افرادی که بازی Mafia: Definitive Edition را خریداری کنند، لباس مخصوص تامی را برای بازی‌های مافیا ۲ و مافیا ۳ در اختیار خواهند داشت و به این شکل تمام بازی‌های سه‌گانه به یکدیگر ارتباط پیدا می‌کنند.

بازی Mafia Definitive Edition

همان‌طور که با خواندن شایعات احتمالا متوجه شده‌اید، بازی Mafia II (مافیا ۲) نیز اکنون به‌صورت ریمستر منتشر شده است. نسخه ریمستر مافیا ۲ با نام Mafia 2: Definitive Edition یک نسخه از نو بازسازی شده نیست، بلکه بازی با کیفیت بصری 4K ارتقا پیدا کرده است و بسته‌های الحاقی آن نیز به‌صورت رایگان به همراه بازی منتشر شده‌اند. همان‌طور که اشاره شد، بازی Mafia 2: Definitive Edition هم‌اکنون منتشر شده است. 

بازی Mafia 3: Definitive Edition درواقع دقیقا همان بازی Mafia III یا مافیا ۳ است. این بازی بدون تغییر خاصی از نو به‌عنوان بخشی از سه‌گانه مافیا منتشر شده است. خریداران البته با خریدن بازی Mafia 3: Definitive Edition لباس مخصوص لینکلن را دریافت کرده و می‌توانند در دو نسخه ابتدایی بازی آن را در اختیار داشته باشند. کاربران می‌توانند هر بازی را به‌صورت جدا یا همه را در قالب بسته‌ی Mafia Trilogy (سه‌گانه مافیا) خریداری کنند. اگر کاربری نسخه‌های اورجینال بازی‌های Mafia II و Mafia III را پیش از این در اختیار داشته است‌، بازی او به‌صورت خودکار به نسخه Definitive تبدیل خواهد شد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده