نویسنده: نیما احمدی
// سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

تریلر هنگام عرضه بازی Maneater منتشر شد

جدیدترین تریلر بازی اکشن Maneater به‌صورت رسمی منتشر شد. این بازی در تاریخ ۲ خرداد عرضه خواهد شد.

بازی اکشن و نقش‌آفرینی Maneater، ساخته استودیو تریپوایر اینتراکتیو، پس از چندین بار تأخیر در زمان عرضه خود، بالاخره این هفته به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد. داستان این بازی بسیار ساده است، بازیکن باید کنترل بچه کوسه‌ای را برعهده بگیرد که توسط شکارچی با نام اسکیلی پیت (Scaly Pete) زخمی شده است. این کوسه به‌دنبال مرگ مادرش، در تلاش است تا انتقام سختی را از این شکارچی بگیرد.

در این بازی برای زنده ماندن باید ابتدا موجودات دریایی زیادی را بخورید. با گذشت زمان، شما درنهایت شکار انسان‌ها را شروع می‌کنید، خوردن انسان‌ها مواد مقوی بیشتری برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید به یک کوسه درنده تبدیل شوید. در این مسیر، توانایی‌های مختلفی نیز برای شما باز می‌شوند، توانایی‌هایی همچون زره استخوانی، جاخالی دادن به گلوله‌ها با چرخش در بیرون از آب و چندین ویژگی دیگر. تریلر هنگام عرضه بازی Maneater را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

درکنار هدف نهایی انتقام گرفتن و کشتن اسکیلی پیت، بازیکنان به هفت منطقه مختلف سفر می‌کنند تا شکارچیان مختلفی را بکشند. در این بازی شما باید با دیگر شکارچیان جایزه‌بگیر نیز مقابله کنید. دراین‌میان شکارچیانی نیز حضور دارند که شما با کشتن آن‌ها پاداش ویژه‌ای دریافت می‌کنید. بازی Maneater در تاریخ ۲ خرداد برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و پی ‌سی (ازطریق فروشگاه اپیک گیمز) منتشر خواهد شد. نسخه نینتندو سوییچ این بازی نیز اواخر امسال عرضه خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده