نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۲

فضای مورد نیاز برای دانلود و نصب Ghost of Tsushima مشخص شد

باتوجه‌به اطلاعات منتشر شده از بازی Ghost of Tsushima در فروشگاه پلی‌استیشن، برای ذخیره‌ی این بازی به ۵۰ گیگابایت فضای خالی نیاز خواهید داشت.

همین چند روز پیش بود که استودیو ساکرپانچ، خالق بازی مورد انتظار Ghost of Tsushima، با نشر یک ویدیوی ۱۸ دقیقه‌ای به انتشار اطلاعاتی جامع از گیم‌پلی بازی پرداخت. از زمان این رونمایی جدید تا به امروز و احتمالا زمان عرضه‌ی بازی، فعالیت اعضای سازنده‌ی بازی به‌خصوص جیسن کنل، کارگردان خلاق/کارگردان هنری، بازی در فضای مجازی بیشتر شده و تمرکز سونی برای بازاریابی این اثر، افزایش چشم‌گیری داشته است.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، پیرو به‌روزرسانی اطلاعات Ghost of Tsushima در فروشگاه پلی‌استیشن، فضای مورد نیاز برای دریافت و ذخیره‌سازی بازی روی کنسول پلی‌‌استیشن 4 مشخص شده است و حالا، افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند یا می‌خواهند که آن را خریداری کنند، می‌دانند که برای تجربه‌ی آن باید ۵۰ گیگابایت فضا را روی کنسول خود محیا بکنند. باتوجه‌به اینکه «شبح سوشیما» یک بازی جهان‌باز است و طبق نمایش آخر بازی حالا می‌دانیم که این اثر از نظر گرافیکی و جزئیات هم قرار است یک بازی پروپیمان باشد، شاید ۵۰ گیگ برای اثری این‌چنینی فضایی کم به‌نظر برسد اما با حجم ۴۹ گیگابایتی نسخه‌ی بازی سال The Witcher 3، حجم ۴۶ گیگابایتی بازی Death Stranding، حجم ۴۶ گیگابایتی بازی Spider-Man و حجم ۴۲ گیگابایتی بازی Horizon Zero Dawn،‌ انتظار می‌رفت که گوست آو سوشیما هم تقریبا حجمی در همین ابعاد را نیاز داشته باشد؛ البته که قبل از این بازی، انتشار The Last of Us Part 2 صد گیگابایتی باعث می‌شود تا گیمرها یک خانه‌تکانی اساسی به حافظه‌ی کنسول خود بدهند!

بازی Ghost of Tsushima در تاریخ ۱۷ ژوئیه امسال (۲۷ تیر) راهی پلی ‌استیشن 4 خواهد شد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده