نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

تاریخ انتشار بسته Emporer بازی Europa Universalis IV مشخص شد

توسعه‌دهندگان پارادوکس اینتراکتیو بعد از معرفی بسته الحاقی Europa Universalis IV: Emporer، با انتشار تریلری تاریخ انتشار آن را اعلام کردند.

محتوای بسته‌ی گسترش دهنده‌ی Emporer اوایل سال جاری میلادی برای بازی Europa Universalis IV معرفی شد. حالا استودیوی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) با انتشار ویدیوی جدیدی، تاریخ نهم ژوئن (۲۰ خرداد) را برای عرضه‌ی آن معرفی کردند. Emporer شانزدهمین بسته الحاقی این بازی از سال ۲۰۱۳ محسوب می‌شود. 

این بسته، جمعاً ۲۰ مأموریت جدید را در سرزمین‌های مختلف European شامل شده و بازیکنان را تا رسیدن به شده به «مدافع ایمان» (Defender of The Faith) ارتقاء می‌دهد. محتوای این بسته، حول محور سبک جدید گیم پلی بازی برای Papacy، امپراطوری مقدس روم (Holy Roman Empire) و جنبش‌های انقلابی (Revolutionary Movements) طراحی شده است.

Europa Universalis IV: Emporer

به عنوان مثال، درحالی که چالش‌های جدیدی که پیش روی امپراطور قرار می‌گیرند، به دلیل قدرت و اقتدار حکومت جدید او، خود را در سیستم امپراطوری مقدس روم آشکار می‌کنند، بازیکنان می‌توانند با دستورات جدید و قدرتمند مذهبی، روی تفکرات مسیحیت در سرزمین‌های مختلف تحت تسلط خود، تأثیر بگذارند.

در این بین، تهدید همیشگی انقلاب بر علیه حکومت مرکزی روم، در جنبش‌های مختلف احزاب مخالف به چشم می‌خورد. برای تسلط بر این تحولات، یک نیروی ویژه‌ از نگهبانان حکومتی تشکیل شده تا با استفاده از استراتژی‌های خاصی، فرصت بدست آوردن ابتکار عمل برای هدایت این حرکات را ایجاد شود.

شما می‌توانید در ادامه تریلر بسته‌ی Europa Universalis IV: Empore را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

Europa Universalis IV: Emperor در تاریخ بیستم خرداد در فروشگاه اختصاصی Paradox و سایر بسترهای بزرگ فروش آنلاین به قیمت ۱۹.۹۹ دلار قابل دریافت خواهد بود. Europa Universalis IV یک بازی استراتژی نوبتی است که به صورت انحصاری روی پی‌سی عرضه شده است.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده