نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۰

پخش ۱۸ دقیقه از گیم‌پلی Ghost of Tsushima در قسمت جدید State of Play تایید شد

طبق اعلامیه‌ی رسمی سونی، تازه‌ترین قسمت از برنامه‌ی State of Play حول محور بازی Ghost of Tsushima برگزار خواهد شد. این برنامه ساعت ۰۰:۳۰ بامداد جمعه‌ی همین هفته پخش می‌شود. 

همان‌طور که به تاریخ انتشار بازی Ghost of Tsushima نزدیک می‌شویم. اخبار و موارد پیرامون این اثر هم بیشتر و بیشتر می‌شوند. چندی پیش بود که ساکرپانچ ضمن تایید خبر تأخیر در انتشار بازی، خاطرنشان کرد که به‌زودی یک نمایش تازه از گیم‌پلی این اثر را خواهیم داشت. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، می‌دانیم که به‌زودی شاهد یک نمایش مفصل از گیم‌پلی این اثر خواهیم بود.

برنامه State of Play

سونی دقایقی پیش با نشر یک توییت، اعلام کرد که تازه‌ترین قسمت از سری برنامه‌های State of Play و صدالبته، اولین قسمت از این سری در سال ۲۰۲۰ میلادی، به جدیدترین ساخته‌ی استودیو ساکرپانچ اختصاص خواهد داشت. این برنامه در تاریخ ۲۶ اردیبهشت، روز جمعه و راس ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت تهران پخش می‌شود و در جریان آن، یک نمایش کامل از این بازی را تماشا خواهیم کرد. احتمالا در این برنامه، تیم تولید گوست آو سوشیما نیز حاضر شوند و مکانیک‌های مختلف بازی را توضیح دهند. گفتنی است که در این قسمت از استیت آو پلی،‌ خبر تازه‌ای از پلتفرم نسل ۹ سونی یعنی پلی‌استیشن 5 منتشر نخواهد شد و تمرکز برنامه، به‌صوت تمام و کمال روی اثر مورد بحث معطوف باشد؛ مواردی مثل گشت‌و‌گذار، مبارزات و غیره، در این ویدیو جدید به‌تصویر کشیده خواهد شد. بازی Ghost of Tsushima در تاریخ ۱۷ ژوئیه امسال (۲۷ تیر) راهی پلی ‌استیشن 4 خواهد شد.


منبع Playstation
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده