// دوشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

نسخه ریمستر بازی Diablo 2 احتمالا در دست ساخت است

به‌تازگی گزارش‌هایی از سوی سایت خبری Actu Gaming منتشر شده که نشان می‌دهد استودیو Vicarious Visions در حال توسعه نسخه ریمستر Diablo 2 است. 

مدتی است که شایعاتی به‌گوش می‌رسد از اینکه نسخه ریمستر بازی Diablo II در دست ساخت است، اما تا کنون اخبار رسمی حول این موضوع از سوی بلیزارد (Blizzard Entertainment) منتشر نشده است. این در حالی است که به‌تازگی شایعات تازه‌ای حول نسخه ریمستر Diablo 2 منتشر شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت فرانسوی Actu Gaming اعلام کرده است نسخه ریمستر بازی دیابلو 2 توسط استودیو ویکاریوس ویژننز (Vicarious Visions) در دست ساخت است. این استودیو زیر مجموعه اکتیویژن (Activision) به‌حساب می‌آید و در گذشته Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را توسعه داده بود. سایت خبری Actu Gaming در گذشته نمایش بازی‌های Overwatch 2، Diablo IV و بسته الحاقی شدولندز در رویداد بلیزکان ۲۰۱۹ را هم به‌درستی فاش کرده بود.

باتوجه‌به گفته‌های مکس و اریک شیفر به‌همراه دیوید بریویک، توسعه دهنده‌های دیابلو 2 در رویداد ExileCon 2019، وجود نسخه ریمستر این بازی مورد هیجان‌انگیز و غافل‌گیر کننده‌ای به‌حساب می‌آید. آن‌ها در این رویداد در مورد نحوه از دست دادن تمامی سورس کدهای دیابلو 2 در طول پروسه ساخت بازی صحبت کرده بودند. مکس شیفر دراین‌باره گفته بود:

نه فقط تمامی کدها، بلکه تمامی فایل‌های خود را هم از دست دادیم و فایل‌های خراب قابل بازیابی هم نبودند. 

همچنین اریک شیفر در ادامه صحبت‌های برادر خود افزود:

ما باید از فایل‌های خود نسخه پشتیبان تهیه می‌کردیم، اما در این کار غفلت کردیم. ازاین‌رو یک الی دو روز در وحشت و ترس کامل به‌سر بردیم. 

در ادامه تیم سازنده به‌واسطه‌ی نسخه‌های ساخته شده مختلف توانست روند توسعه دیابلو 2 را به پایان برساند. بااین‌حال سورس کدهای اصلی بازی از دست رفته‌ بودند که شامل Assetهای هنری متعددی می‌شد. اریک شیفر در مورد ریمستر شدن نسخه دوم اعلام کرده بود:

ریمستر کردن نسخه دوم برای بلیزارد کار دشواری است، زیرا ما تمامی فایل‌های اصلی را که ما استفاده کرده بودیم، تقریبا از دست رفته‌اند. آن‌ها باید تمامی موارد را از ابتدا توسعه دهند.

چندی پیش هم یک ماد به نام Reign of Terror برای Diablo II منتشر شده بود که درواقع یک نسخه بازسازی شده برای بازی به‌حساب می‌آمد. در این ماد تمامی محتویات بازی از جمله بسته الحاقی Lord of Destruction و تمامی کلاس‌های بازی به‌صورت کامل بازسازی شده بودند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده