نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

تصاویر جدید Microsoft Flight Simulator مناظر حیر‌ت‌انگیز بازی را نشان می‌دهد

ساعاتی پیش تصاویر جدیدی از نسخه آلفا بازی شبیه‌ساز خلبانی Microsoft Flight Simulator توسط کاربران منتشر شده است که همانند گذشته نشان‌‌دهنده  گرافیک بصری و جزییات باورنکردنی آن هستند.

یکی از جذاب‌ترین و بلندپروازترین آرزوی بشر پرواز کردن است. در دنیای بازی‌های ویدیویی آنطور که انتظار می‌رفت به محقق ساختن این نیاز انسان توجه نشده است. مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 یک شگفتی بزرگ برای عاشقان سبک جذاب خلبانی برنامه‌ریزی کرده بود. ردموندی‌ها به همراه استودیوی آسوبو (Asobo) به‌عنوان سازنده بازی، از خلا نبود اثری شایسته در این سبک استفاده کرده و نسخه جدیدی از سری Microsoft Flight Simulator را به‌صورت رسمی معرفی کردند.

همان‌طور که اطلاع دارید بازی Microsoft Flight Simulator فعلا درحالت آلفا قرار دارد و تنها عده محدودی می‌توانند به آن دسترسی داشته و تجربه کنند. خوشبختانه اما در این مدت تصاویر زیادی از محیط بازی و هواپیماهای موجود در آن توسط همین افراد منتشر شده است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش مجموعه‌‌ی تازه‌ای از تصاویر این بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. طراحی فوق‌العاده هواپیماها، دقت و توجه بالا به خلق محیط‌های بازی به‌عنوان مثال آسمان، سطح دریا و همچنین نورپردازی شگفت‌انگیز آن تنها بخشی از ویژگی‌های محصول جدید ردموندی‌های است. در ادامه شما را به تماشای این تصاویر زیبا و چشم‌نواز از بازی دعوت می‌کنم.


    منبع gamingbolt
    اسپویل
    برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
    کاراکتر باقی مانده