// یکشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۳

هلیکوپترها به Call of Duty Warzone بازگشتند

در جریان آپدیت Playlist بازی Call of Duty: Warzone، شاهد بازگشت هلیکوپترها به بازی هستیم.

اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده Call of Duty: Modern Warfare، با آپدیت‌های هفتگی خود روی پلی‌لیست بخش چندنفره، سعی می‌کند تجربیات متفاوتی را در اختیار کاربران قرار دهد. طبق جدیدترین اخبار بازی، اینفینیتی وارد در حساب کاربری توییتر خود تغییرات جدید پلی‌لیست حالت چندنفره مدرن وارفیر را منتشر کرده است. همچنین شاهد اعمال تغییراتی هم روی بازی Call of Duty Warzone هستیم.

در گذشته حالت Shipment 24/7 در اختیار کاربران قرار داده شد که پس از به‌روزرسانی پلی‌لیست مدرن وارفیر، این حالت جای خود را به Shipment 10v10 داده است. همچنین حالت سه‌به‌سه گان‌فایت هم در اختیار کاربران قرار داده شده است. دراین‌میان اشاره کنم که در حالت سه‌به‌سه گان‌فایت، بازیکنان تنها با چاقو با یکدیگر مبارزه خواهند کرد. 

اینفینیتی وارد تغییراتی را روی کالاف دیوتی: وارزون هم اعمال کرده است. چندی پیش هلیکوپترها به‌خاطر یک گلیچ از بازی حذف شده بودند. حال اینفینیتی وارد این مشکل را برطرف کرده و یک بار دیگر شاهد بازگشت هلیکوپترها به این بازی بتل رویال هستیم. همچنین حالت Stimulus Solos هم جایگزین حالت تک‌نفره در Call of Duty: Warzone شده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا حالت Shipment را درگذشته تجربه کرده‌اید؟ 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده