// شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

تروی بیکر و نولان نورث جزو صداپیشه‌ های Dirt 5 خواهند بود

رابرت کارپ، کارگردان Dirt 5، اعلام کرده است که نولان نورث و تروی بیکر، صداپیشه‌های بخش کمپین این بازی خواهند بود.

مقاله‌های مرتبط:

وقتی صحبت از بازی‌های ریسینگ می‌شود، اکثر ما به مواردی مثل طراحی ماشین‌ها، مدل آن‌ها، شبیه ساز یا آرکید بودن محصول مورد نظر و موارد مشابه فکر می‌کنیم. شاید کمتر شخصی به صداپیشه‌های داخل بازی فکر کند و به آن اهمیت دهد. بااین‌حال کدمسترز (Codemasters)، سازنده و ناشر Dirt 5، قصد دارد از نظر صداپیشگی هم بازی خود را در سطح مطلوبی قرار دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، رابرت کارپ، کارگردان Dirt 5، اعلام کرده است که در بخش کمپین بازی، شاهد صداپیشگی نولان نورث و تروی بیکر خواهیم بود. قطعا گیمرها این دو صداپیشه معروف را می‌شناسند. در طول ۱۰ الی ۱۵ سال گذشته، بازی‌های متعددی عرضه شده‌اند که نولان نورث و تروی بیکر، صداپیشگی کاراکترهای بازی را برعهده داشته‌اند. در ادامه مشخص شده است که بخش کمپین Dirt 5 راوی محور خواهد بود.

ازاین‌رو تروی بیکر و نولان نورث در نقش مربی‌هایی ظاهر می‌شوند که در طول بازی مواردی مثل استراتژی‌های مسابقه دادن و بخش حمایت مالی را به شما توضیح می‌دهند. متاسفانه اعلام نشده است که تا چه اندازه شاهد حضور این دو شخص در بازی خواهیم بود و استفاده از آن‌ها، تا چه اندازه در موفقیت بازی تاثیر گذار خواهد بود. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Dirt 5 در ماه اکتبر (اواسط مهر/اوایل آبان) برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. همچنین Dirt 5 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس هم عرضه خواهد شد. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده