نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۲

اولین تصاویر از بسته الحاقی بازی Doom Eternal منتشر شد

DLC داستانی بازی Doom Eternal سال گذشته برای این بازی تأیید شد و حالا تصاویر جدیدی از محتوای این بسته الحاقی منتشر شده است.

توییت جدیدی که از طریق اکانت رسمی Doom منتشر شده، دو اسکرین‌شات از محتوای این بسته الحاقی را در اختیار ما قرار می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که یکی از این تصاویر Urdak، سیاره محل زندگی نژاد Makyr را نشان می‌دهد. اما در تصویر دوم، ظاهراً یک سکوی نفتی را در میان اقیانوس مشاهده می‌کنیم که به نظر محیط کاملاً جدید و متفاوتی با محتوای اصلی Doom Eternal دارد.

Doom Eternal

پایان بندی کمپین داستانی بازی Doom Eternal تاحدودی مخاطب را در وضعیت مبهمی قرار می‌کند؛ لذا باید دید که این DLC ما را با خود به کجا خواهد برد. مشخص نیست که آیا در مراحل جدید این بسته الحاقی بیشتر با نژاد Makyr آشنا خواهیم شد یا این‌که شاهد نقش آفرینی دوم اسلیر (Doom Slayer) در یک دنیای بزرگتر خواهیم بود. با در نظر گرفتن وقایع خاصی که در Doom 2016 اتفاق افتاد، حتی ممکن است این بار با یک موضوع پیچیده در خصوص تأثیر استخراج نفت بر شرایط دنیای بازی مواجه شویم.

Doom Eternal

اگر تاکنون فرصت تجربه Doom Eternal را به‌دست نیاوردید، باید گفت که این بازی یک دنباله جذاب و هیجان انگیز از مجموعه Doom است که چیزی در حدود ۲۰ ساعت از گیم پلی بسیار سریع و فوق‌العاده جذاب خود را با بازیکنان به اشتراک می‌گذارد. این قسمت، برخلاف نسخه‌های قبلی این مجموعه، خیلی بیشتر به نقش کاراکترها و افراد مختلف روی داستان بازی پرداخته و ممکن است شما را با روابط پیچیده‌ای که بین Makryها، Argent D'Nur و Doom Slayer وجود دارد، کمی سردرگم کند. این بازی از زمان انتشار بازخوردها و نمرات بسیار مثبت و تحسین برانگیزی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کرده که با مراجعه به این مطلب، می‌توانید تریلر جدیدی که به همین امر اختصاص داده شده را تماشا کنید.

Doom Eternal هم‌اکنون برای پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و گوگل استیدیا قابل دریافت است. این بازی در نقد و بررسی زومجی نیز بازخورد کاملاً مثبتی را دریافت کرده و شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، مطلب جامع آن را مطالعه کنید. در قسمت‌هایی از این مقاله می‌خوانیم:

دووم ایترنال، نه‌تنها کماکان به رقصیدن در محیط و جنون و دیوانگی نیاز خواهد داشت، بلکه این‌بار مرزهای دیوانگی را برای‌تان جابه‌جا هم می‌کند و خب، اگر که به‌دنبال همین هم می‌گردید، دووم ایترنال برای شما ساخته شده است!


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده