نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۸

بازی The Ascent برای ایکس باکس سری ایکس معرفی شد

مایکروسافت از بازی The Ascent در سبک اکشن نقش‌آفرینی و با حال و هوای سایبرپانکی برای کنسول ایکس باکس سری ایکس رونمایی کرد.

کمپانی مایکروسافت در رویداد Inside Xbox که به معرفی بازی‌های جدید برای کنسول نسل بعدی‌اش اختصاص داشت، از یک بازی جالب در سبک اکشن نقش‌آفرینی به اسم The Ascent رونمایی کرد. طبق چیزی که در تریلر بازی مشاهده می‌کنیم، داستان در یک شهر فضایی با حال و هوای سایبرپانکی روایت می‌شود. جایی که مردمش عموما از طبقه کارگر یا برده هستند و تعهد داده‌اند که تمام عمرشان را برای یک کارخانه بزرگ به اسم The Ascent Group کار کنند. به‌ خاطر یک اتفاقا نامعلوم، این کارخانه فرو می‌پاشد و شهر از کنترل خارج می‌شود. حالا شما باید به تنهایی یا به کمک دوستان خود برای زنده ماندن و فرار از آشوب ایجاد شده تلاش کنید.

برای آنکه تصور بهتری از فضای بازی داشته باشید می‌توانید محیط‌های فیلم Blade Runner را تصور کنید که پر از موجودات عجیب و غریب فضایی شده است. البته با تماشای تریلر زیر کاملا با حال و هوای این بازی و گیم‌پلی آن آشنا خواهید شد. طبق اعلام مایکروسافت، این تریلر مربوط به اجرای بازی The Ascent روی کنسول ایکس باکس سری ایکس می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

بازیکن‌ها هدایت شخصیت‌هایی را به عهده دارند که بدنشان با اعضای مکانیکی ارتقا داده شده است. برای مثال سلاح‌های قدرتمند و متنوعی در اختیار بازیکن قرار دارند که برای نابود کردن دشمنان بازی (که اکثرشان موجودات فضایی هستند) مورد استفاده قرار می‌گیرند. دوربین بازی حالت ایزومتریک دارد و مراحل آن را می‌توان به صورت همکاری یا Co-Op هم به پایان رساند.

این بازی با همکاری دو استودیوی نئون جاینت (Neon Giant) و کرو دیجیتال (Curve Digital) در دست ساخت قرار داد. بازی The Ascent هم مثل بیشتر بازی‌هایی که در این رویداد معرفی شدند، از قابلیت Smart Delivery پشتیبانی می‌کند؛ یعنی با تهیه آن برای کنسول فعلی مایکروسافت، می‌توانید به نسخه ایکس‌باکس سری ایکس هم دسترسی داشته باشید. البته هنوز تاریخ انتشار این بازی اعلام نشده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده