نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۲

تریلر جدیدی از بازی Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 منتشر شد

در جریان ویژه برنامه اینساید ایکس باکس، تریلر جدیدی از بازی اکشن نقش آفرینی Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 منتشر شد.

برنامه اینساید ایکس باکس ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران برگزار شد و پس از صحبت‌های مت بوتی، رئیس استودیوهای ایکس باکس، به ترتیب شاهد نمایش بازی‌های کنسول نسل نهم مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری ایکس بودیم. طبق تازه‌ترین اخبار بازی، طی این ریوداد تریلر جدیدی از نسخه دوم و دنباله بازی اکشن نقش آفرینی Vampire: The Masquerade Bloodlines که حدودا سال گذشته به‌صورت رسمی ساخت آن به تایید رسید، منتشر شد.

حال در جریان رویداد مایکروسافت تریلر جدیدی از بازی Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 به نمایش گذاشته شد که باتوجه به پیشرفت‌های سخت‌افزاری کنسول نسل آینده، نوید یک اثر قابل احترامی را می‌دهد.

بازی Vampire: The Masquerade Bloodlines یک اثر اکشن نوبتی است که در سال ۲۰۱۴ توسط استودیوی Troika Games و با همکاری اکتیویژن به‌صورت انحصاری برای پلتفرم پی سی روانه بازار شد. نسخه اول این سری با مکانیزم جذاب خود توانست آثار سبک خون آشام را با پیشرفت جدی روبه‌رو کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بازی Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 که در ابتدا قرار بود در زمستان امسال روانه بازار شود، چندی پیش تیم سازنده رسما اعلام کرد که علاقه‌مندان برای تجربه این نسخه از بازی باید کمی بیشتر منتظر بمانند.

پس اگر شما هم از طرفداران بازی‌های سبک اکشن و خون آشامی هستید، لطفا این تریلر زیبای تازه منتشر شده از بازی را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده