نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

بسته‌ی مادسازی ۶۰ گیگابایتی Total War: Attila منتشر شد

سگا و استودیوی Creative Assembly دیروز بسته‌ی مادسازی برای بازی استراتژی Total War: Attila را منتشر کردند. این بسته که Assembly Kit نامیده می‌شود، در بخش ابزارهای استیم در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

بسته‌ی Assembly Kit بزرگترین ابزار مادسازی است که تا به امروز توسط کمپانی سگا منتشر شده است. این ابزار حتی از بسته‌های بازی Shogun و Rome II نیز به مراتب گسترده‌تر است.

دانلود ویدیو

بر اساس اعلام سگا، بسته‌ی Assembly Kit شامل موارد زیر است:

  • DaVE: امکان ویرایش ورودی‌های پایگاه داده‌ی بازی را فراهم می‌کند.
  • BOB: به وسیله‌ی آن می‌توان داده‌های خام مثل بافت‌ها، مدل‌ها و انیمیشن‌ها را پردازش کرد.
  • TeD: برای ایجاد میدان‌های نبرد در خشکی، دریا و همچنین محاصره از آن استفاده می‌شود.
  • Terry: امکان ویرایش جنبه‌های زیباسازی نقشه‌ها، مثل نورپردازی و اشیاء محیط را فراهم می‌کند. برخلاف بسته‌های قبلی، Terry باعث می‌شود که مادسازها به داده‌های خام زمین نیز دسترسی داشته باشند و بتوانند تعیین کنند که کدام نقشه‌ی نبرد در یک لوکیشن خاص بارگذاری شود.

سگا تاکید کرد افرادی که می‌خواهند از امکانات Assembly Kit به طور کامل استفاده کنند باید بسته‌ی منابع داده‌های خام زمین را نیز دانلود نمایند. به طور کلی حجم Assembly Kit حدود ۶۰ گیگابایت است که برای یک ابزار مادسازی زیاد به نظر می‌رسد. در ویدئوی بالا خواهید دید که این بسته چه امکاناتی را در اختیار شما می‌گذارد.

اگر علاقمند به ساخت ماد برای Total War: Attila هستید می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی ویکی این مجموعه، اطلاعات کاملی درباره‌ی شیوه نوشتن کدها و ساخت مادهای جدید در Assembly Kit به دست آورید.

سگا همچنین یک صفحه‌ی ویژه برای بازی Total War: Attila در کارگاه استیم ایجاد کرده که بازیکن‌ها به وسیله‌ی آن می‌توانند مادهایی را که ساخته‌اند با دیگران به اشتراک بگذارند. در راستای تصمیم ولو برای حذف مادهای پولی بازی The Elder Scrolls V: Skyrim از استیم که هفته‌ی گذشته عملی شد، اکنون تمام مادهای این بخش به صورت رایگان در دسترس هستند.

اخیرا سگا با انتشار یک تریلر سینمایی جذاب، از بازی Total War: Warhammer که حال و هوایی فانتزی دارد رونمایی کرد؛ ضمن اینکه دو بازی جدید دیگر از این مجموعه به نام‌های Total War: Battles Kingdom و Total War: Arena در دست ساخت هستند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده