// پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۴

بازی CHORUS با پخش یک تریلر معرفی شد

شوتر فضایی و پروازمحور CHORUS که بازی جدیدی است که در سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه خواهد شد، شما را با قصه‌ی نارا و فورسکین، سفینه‌ی مبارزه‌ای او همراه می‌کند.

CHORUS که سازندگانش آن را اثری درگیرکننده با داستانی شخصی می‌دانند که به تلاش یک نفر برای رستگاری می‌پردازد، پرشده از سلاح‌ها و قابلیت‌های ذهنی مختلف است که بازیکن با دستیابی به آن‌ها تبدیل به مبارز فضایی قوی‌تری می‌شود. محیط‌های میان‌ستاره‌ای، معابد قدیمی و مکان‌های غیرواقعی همه و همه در بازی حضور دارند. شما هم نقش مبارزی را بازی می‌کنید که می‌خواهد کهکشان را از ظلم‌وستم نجات دهد. نخستین تریلر بازی در رویداد Inside Xbox برای کنسول ایکس باکس سری ایکس پخش شد و نشان داد گیم‌پلی آن وقتی سوار بر سفینه‌ی نارا هستید، چگونه به نظر می‌رسد.

دانلود ویدیو از آپارات

سازندگان می‌گویند این بازی که نسخه‌ی نسل نُهُمی آن باکیفیت‌تر از نسخه‌ی نسل هشتمی آن خواهد بود، گیمر را به دنیایی تاریک می‌برد که در آن باید با رمز و رازها و چالش‌های زیادی سر و کله بزند. حالا باید صبر کرد و دید که آیا نمایش‌های بعدی اثر هم چنین ادعاهایی را ثابت می‌کنند یا نه. فعلا اطلاعات دقیقی درباره‌ی جزئیات زمان عرضه‌ی بازی وجود ندارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده