نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

بازی جدید Tony Hawk Pro Skater و نسخه موبایلی Skate 3 احتمالا در دست ساخت است

جیسون دیل (Jason Dill) موسیقی‌دان و اسکیت‌سوار حرفه‌ای در مصاحبه جدید خود وجود بازی‌های جدید Skate و Tony Hawk Pro Skater را تأیید کرده است.

به نظر که EA حداقل تاحدودی علاقه‌مند به احیای برند Skate شده است. جیسون دریل (Jason Dill) اسکیتر حرفه‌ای، در پادکست جدید The Nine Club از ملاقات اخیر خود با مسئولین الکترونیک آرتز و درخواست این شرکت برای همکاری او با یک پروژه جدید از مجموعه Skate صحبت کرده است. اما نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که این بازی نه یک نسخه کنسولی، بلکه نسخه موبایلی Skate 3 خواهد بود. براساس ادعای Dill، این قضیه به ده ماه قبل برمی‌گردد. ضمن این که ظاهراً او درخواست EA را رد کرده است.

در گزارشی که وبسایت WCCFTech از پادکست مذکور منتشر کرده می‌خوانیم:

حدود ۱۰ ماه پیش از EA با من تماس گرفتند و گفتند که «می‌خواهیم درباره بازی Skate باهم صحبتی داشته باشیم». بعد از آن، گفتند که اگر تمایل داشته باشید با شما در نسخه موبایلی Skate 3 همکاری داشته باشیم. سپس من پرسیدم که آیا به جز این هم برنامه‌ای در نظر دارند که پاسخ منفی بود. بنابراین من در ایمیلی که برای اعلام جواب نهایی برای آن‌ها ارسال کردم نوشتم که «ببینید، مشکلی نیست؛ اما کسی به دنبال بازی موبایلی Skate 3 نخواهد بود. به جای این کار Skate 4 را بسازید. فکر می‌کنم حالا دیگر زمان زیادی از انتشار نسخه قبلی گذشته و اگر قصد دارید در این زمینه کاری انجام دهید، این منطقی‌تر خواهد بود. شما نباید به این بازی مانند سایر بازی‌ها نگاه کنید. شما این کار را برای یک جامعه‌ی بزرگ از علاقه‌مندان به این رشته انجام می‌دهید و نتیجه‌ی آن را هم خواهید دید.»

Skate 3 mobile

به نظر می‌رسد که Dill یک بار دیگر ثابت کرد که پادکست‌های The Nine Club بهترین جا برای شنیدن اخبار مرتبط با Tony Hawk Pro Skater است. او چند دقیقه قبل از این که خبر مربوط به Skate 3 را فاش کند، اعلام کرد که بازی جدید Tony Hawk Pro Skater در سال جاری منتشر خواهد شد. او حتی تأیید کرد که در ساخت موسیقی متن این بازی نیز همکاری داشته است. چند ماه پیش، یکی اعضای یک گروه موسیقی در پادکست Nine Club فاش کرده بود که در ساخت موزیک‌های به کار رفته در بازی جدید Tony Hawk Pro Skater نقش داشته است.

Skate 3 mobile

تاکنون هیچ یک از این دو بازی به صورت رسمی معرفی نشده است. اواسط این هفته بود که EA از میزبانی یک رویداد دیجیتالی به نام EA Play در ماه ژوئن خبر داد. ظاهراً این رویداد، جایگزین نمایشگاه E3 که به دلیل بحران کرونا لغو شده خواهد شد. بنابراین امکان معرفی بازی موبایل Skate 3 در این رویداد وجود دارد. با این حال، همانطور که Dill هم به آن اشاره کرد، ممکن است این بازی چندان مورد استقبال قرار نگیرد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده