نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

تریلر جدید Desperados 3 شخصیت هکتور مندوزا را معرفی می‌کند

تریلر جدیدی از بازی موردانتظار Desperados III منتشر شده که یکی از شخصیت‌های بازی را معرفی می‌کند و قابلیت‌های او را نمایش می‌دهد.

پس از اینکه مشخص شد بازی Desperados III قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۷ خرداد سال ۹۹) راهی بازار شود، شرکت ناشر آن یعنی تی‌ اچ کیو نوردیک (THQ Nordic) به صورت مداوم سعی می‌کند عطش طرفداران برای تجربه‌ی این بازی تاکتیکی ریل‌تایم غربی زنده نگه دارد. در تازه‌ترین ویدیویی که درباره‌ی این بازی منتشر شده، یکی از شخصیت‌های دیگر به معرفی می‌شود؛ شخصیتی که هکتور مندوزا نام دارد و می‌تواند از پس کارهای سنگین و کشتارهای خشن بر بیاید. او که یک گنگستر است و به عنوان اسلحه از یک تبر استفاده می‌کند، علاقه‌ی زیادی به نبردهای خشونت‌آمیز و کشتارهای ظالمانه دارد. همین باعث شده او به بی‌رحمی زیادش معروف هم شود.

تریلری که درباره‌ی این شخصیت منتشر شده، برخی از قابلیت‌های او را نشان می‌دهد که تنوع خوبی هم دارند. مثلا یکی از توانایی‌های او در زمینه‌ی حیله‌گری و فریب دادن دشمنان این است که می‌تواند با کار گذاشتن تله‌های خرس در مسیر رفت و آمدشان، آن‌ها را از پا در بیاورد. البته حیله‌گری همیشه انتخاب اول او نیست و خیلی وقت‌ها هم می‌توانید با استفاده از شات‌گان او در چشم دشمنان نگاه کنید و آن‌ها را پخش زمین کنید.

بازی Desperados 3 یک بازی مخفی‌کاری تاکتیکی است که دوربینی آیزومتریک دارد و یک داستان گسترده را در دنیای بی‌رحم غرب وحشی روایت می‌کند. اتفاقات و وقایع این بازی قرار است پیش‌درآمدی برای بازی Desperados: Wanted Dead or Alive باشند. این بازی به شما این قابلیت را می‌دهد که توانایی‌های ۵ کارکتری که در اختیارتان قرار می‌گیرد را به گونه‌ای با یکدیگر ترکیب کنید که بتوانید از سد چالش‌ها و مرحله‌های مختلف بازی بگذرید. همچنین می‌توانید برای گذشتن از مراحل با روش‌های خشن و مرگبار یا بدون خشونت بازی خود را جلو ببرید که احتمالا هر یک پیامدهای خاص خود را در پی خواهد داشت. شما می‌توانید در ادامه این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

این تریلر ادامه‌ای بر تریلر قبلی بازی است؛ تریلری که شخصیت دکتر مک‌کوی را به ما معرفی می‌کرد. در تریلر قبلی دیدیم که او می‌تواند از توانایی‌های پزشکی‌اش علیه دشمنان استفاده کند.

بازی دسپرادوز 3 قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئن سال ۲۰۲۰ (۲۷ خرداد) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان راهی بازار شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی جدید سری Desperados چیست؟ چه خاطراتی با نسخه‌های قبلی این سری دارید؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده