// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

بازی Forza Street برای اندروید و آیفون منتشر شد

مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده است که بازی Forza Street، هم‌اکنون در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار گرفته است.

دو سال پیش بود که استودیو ترن 10، سازنده مجموعه Forza Motorsport، یک نسخه رایگان از این سری فورتزا با نام Forza Street را در اختیار کاربران ویندوز ۱۰ قرار داد. حال پس از گذشت دو سال از عرضه فورتزا استریت و بازخوردهای خوب کاربران، مایکروسافت پلتفرم‌های این بازی را گسترش داده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی موبایل، کاربران اندروید و iOS هم‌اکنون با مراجعه به فروشگاه اپ ‌استور یا گوگل‌ پلی می‌توانند بازی موبایل Forza Street را دانلود و از تجربه‌ی آن لذت ببرند. در ادامه مشخص شده است که کاربران بازی اندروید و آیفون فورتزا استریت از امروز تا تاریخ ۱۶ خرداد ماه (پنج ژوئن) می‌توانند با تجربه‌ی این بازی، Founder’s Pack را دریافت کنند. در جریان فاندر پک بازی آیفون و اندروید Forza Street کاربران صاحب ماشین 2017 Ford GT می‌شوند. همچنین پول داخل بازی بیشتری را هم کسب خواهید کرد.

مایکروسافت پاداش‌های بیشتری را هم درنظر گرفته است، اما این پاداش‌ها مختص‌به کاربران سامسونگ است. اگر از فروشگاه سامسونگ بازی Forza Street را دریافت کنید، جدا از موارد ذکر شده، یک 2015 Ford Mustang GT را با یک ظاهر تزئینی مخصوص‌به گلکسی کسب کنید. همچنین کاربران سامسونگ گلگسی S20 هم می‌توانند 2015 Chevrolet Corvette Z06 را با ظاهر گلکسی و همچنین گلد و پول بیشتر کسب کنند.

فورتزا استریت دارای یک کمپین داستانی است و رویدادهای هفتگی و متفاوتی است که می‌تواند ساعت‌ها کاربران را سرگرم کند. همچنین رویدادهای هفتگی و رقابتی Rivals هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده که با انجام آن‌ها می‌توانید رتبه خود را در لیدربرد بازی تغییر دهید. در ادامه می‌توانید تریلر نسخه موبایل فورتزا استریت را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده