نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۲

نسخه جدید بازی Dirt به‌زودی معرفی می‌شود

نسخه بعدی Dirt محصول سازندگان Dirt Rally 2 نخواهد بود.

مجموعه‌ی رالی کالین مک‌ری (Colin McRae Rally) از سال ۱۹۹۸ تا امروز هواداران زیادی به‌دست آورده و هرچند نام آن بارها تغییر کرده، ولی دوست‌دارانش را هنوز هم با کیفیت بالای خود حفظ کرده و در این نسل هم شاهد عرضه‌ی نسخه‌های مختلفی از آن بوده‌ایم. درحالی‌که جدیدترین بازی این مجموعه یعنی نسخه‌ی دوم درت رالی (Dirt Rally 2.0) سال گذشته منتشر شد، اکنون خبرهایی در مورد تولید نسخه‌ی بعدی آن به‌گوش می‌رسد.

تیم سازنده‌ی درت رالی 2 به‌تازگی بیانیه‌ای در سایت کدمسترز (Codemasters) منتشر کرده و در آن به توضیح پیرامون اوضاع فعلی این بازی و آینده‌ی مجموعه پرداخته است. طبق صحبت‌های عوامل درت رالی 2، دیگر خبری از انتشار محتویات بزرگ برای این نسخه نخواهد بود، ولی می‌توانیم همچنان منتظر به‌روزرسانی‌های کوچک و البته سورپرایزهایی در آینده باشیم.

همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های سازندگان بازی به این نکته اشاره شده که نسخه‌ی بعدی درت این روزها توسط تیمی به‌جز تیم سازنده‌ی درت رالی در دست تولید است که تجربه‌ای جدید و متفاوت را ارائه خواهد داد و به‌زودی می‌توانیم شاهد معرفی آن باشیم. بازی‌ای که احتمال دارد نسخه‌ی بعدی درت باشد؛ زیرمجموعه‌ای از این سری با گیم‌پلی کمی متفاوت با درت رالی که آخرین نسخه‌ی آن یعنی درت 4 در سال ۲۰۱۷ با استقبال خوبی همراه شد. یا شاید هم زیرمجموعه‌ای کاملاً تازه که مسابقات رالی را به سمت و سوی دیگری ببرد.

از طرف دیگر هم سازندگان درت رالی به برنامه‌های آینده‌ی خود فکر می‌کنند و اهداف زیادی را در نظر دارند که البته فعلاً چیزی از آن‌ها نخواهیم فهمید و کمی طول می‌کشد تا از پروژه‌ی بعدی این تیم رونمایی شود:

برنامه‌های بزرگی برای آینده داریم و تیم پر شور و انرژی ما قصد دارد این مجموعه‌ی رالی را به جایگاهی حتی بالاتر از حالت فعلی خود ببرد. البته به این زودی‌ها خبری از این پروژه منتشر نخواهد شد ولی وقتی بازی معرفی شود... شک نکنید که به‌شدت هیجان‌زده می‌شوید!

در پایان بیانیه هم یک‌بار دیگر به شور و شوق سازندگان درت رالی برای ادامه‌ی کار روی بازی‌های این مجموعه اشاره شده و انگیزه‌ی بالایی که آن‌ها برای تبدیل کردن سری درت به بهترین مجموعه‌ی ممکن برای علاقمندان آفرود دارند.

شرکت کدمسترز به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حاضر در سبک ریسینگ دارای تیم‌های متعددی است و باید صبر کرد و دید که پروژه‌های آینده‌ی این شرکت چه مواردی خواهند بود و آیا همچنان روند یکی در میان انتشار بازی‌های درت و درت رالی در آینده هم دنبال می‌شود یا شاهد تغییراتی در این زمینه خواهیم بود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده