نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

طرح روی جلد و تم داینامیک جدید Ghost of Tsushima رونمایی شد

ساکرپانچ با انتشار یک تصویر جدید از کاور Ghost of Tsushima تایید کرد که باکس‌آرت این بازی، برگشت‌پذیر است و علاقه‌مندان می‌توانند از طرح پشتی آن هم استفاده کنند. 

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Ghost of Tsushima، اخبار بیشتری از این اثر مورد انتظار در دسترس قرار می‌گیرد. همانطور که حالا کمتر از ۳ ماه تا عرضه‌ی بازی فاصله داریم،‌ سونی بیشتر از قبل روی تبلیغ آن متمرکز شده و استودیو ساکرپانچ هم فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی را افزایش داده است.

به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، تیم ساکرپانچ در صفحه‌ی توییتر خود از ۲ مورد تازه با محوریت بازی Ghost of Tsushima رونمایی کرد. اولین مورد، مشخص شدن این موضوع است که طرح روی جلد نسخه‌ی فیزیکی بازی، برگشت‌پذیر است و دارندگان این نسخه از بازی، می‌توانند یکی از دو طرح کاور بازی را برای جلد نسخه‌ی فیزیکی آن انتخاب کنند. طرحی که بسیار ساده و زیبا تصویر شده است و بیننده را به‌یاد کاور آرت فیلم «یوجیمبو» اثر آکیرا کوروساوا می‌اندازد.

بازی گوست آو سوشیما - Ghost of Tsushima

بازی گوست آو سوشیما - Ghost of Tsushima

مورد دیگری که ساکرپانچ به‌تازگی از آن رونمایی کرده، تم داینامیک بازی است. این تم جدید که حال و هوای سامورایی از نقش‌ونگار آن فوران می‌کند، در زمان عرضه‌ی بازی در اختیار خریداران نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس یا نسخه‌ی کالکتور قرار می‌گیرد. با توجه به موارد هنری که تا امروز از «گوست آو سوشیما» رونمایی شده، می‌توان گفت که ساکرپانچ علاوه بر سایر جنبه‌های بازی، روی موارد هنری اثر هم وقت زیادی را اختصاص داده و از موزیک و جلوه‌های گرافیکی تا همین کاورآرت‌ها و طرح‌های هنری بازی، همگی حس‌وحالی ناب را منتقل می‌کنند.

بازی گوست آو سوشیما - Ghost of Tsushima

تم داینامیک بازی

بازی Ghost of Tsushima در تاریخ ۱۷ جولای (۲۷ تیر) راهی پلی استیشن 4 خواهد شد. طبق اعلامیه‌ی ساکرپانچ، احتمالا به‌زودی شاهد نمایش‌هایی جدید از گیم‌پلی بازی خواهیم بود. حالا شما نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید. آیا از طرح جدید باکس‌آرت بازی راضی هستید؟ نظرتان درمورد این تم داینامیک جدید بازی چیست؟


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده