نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

سازنده Elite: Dangerous یک بازی ویدیویی براساس بازی رومیزی Warhammer Age of Sigmar می‌سازد

توسعه دهندگان استودیوی Frontier Developments با اعلام خبر عقد قرارداد همکاری با Games Workshop، از برنامه‌های خود برای ساخت یک بازی ویدیویی براساس بازی رومیزی Warhammer Age of Sigmar می‌گویند.

استودیوی فرانتیر (Frontier) در جدیدترین گزارش مالی عملکرد این شرکت، به خرید لایسنس کاملِ Warhammer Age of Sigmar به منظور ساخت یک بازی ویدیویی در سبک آنلاین و استراتژیک اشاره داشته است. این بازی رومیزی، آخرین قسمت از مجموعه‌ بازی‌های Warhammer محسوب می‌شود که در آن نیروهای Grand Alliances of Order ،Chaos و Death and Destruction برای تسلط بر سرزمین‌های Mortal Realms باهم مبارزه می‌کنند.

دیوید بریبن (David Braben) رئیس استودیوی فرانتیر در خلال توضیحات خود می‌گوید:

ما مفتخریم که امروز خبر عقد قرارداد همکاری با Games Workshop را اعلام کنیم. من به شخصه فکر می‌کنم که همکاری دو شرکت خلاق و معتبر جهانی در بریتانیا روی این پروژه جدید، نتایج بسیار خوبی را به دنبال خواهد داشت.

ما در ادامه همکاری نزدیک خود با تیم سازندگان Games Workshop را آغاز خواهیم کرد تا دنیای مملؤ از محتوای جذاب Warhammer Age of Sigmar را از طریق یک تجربه استراتژیک و همه‌گیر به گروه بزرگی از مخاطبان این سبک ارائه کنیم.

استودیوی Frontier این بازی را در سبک آنلاین و استراتژیک برای پلتفرم پی سی و کنسول‌های بازی ارائه خواهد کرد. براساس برنامه‌های از پیش تعیین شده‌ی این شرکت، بازی مذکور برای عرضه در سال مالی ۲۰۲۳ (تا پایان ۳۱ مارس ۲۰۲۳) آن آماده خواهد شد.

این استودیو، درحال حاضر بازی‌های دیگری را نیز در دست ساخت دارد که یکی از آن‌ها یک پروژه‌ی معرفی نشده و مولتی‌ پلتفرم است که به گفته‌ی رئیس فرانتیر دولوپمنت، «یک آی‌پی بزرگ جهانی» خواهد بود. این بازی که هنوز نامی برای آن اعلام نشده، در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. ضمن این‌که یک بازی جدید دیگر در سبک مدیریت مسابقات فرمول یک توسط تیم توسعه دهندگان این شرکت در دست ساخت قرار دارد که همزمان با شروع فصل ۲۰۲۲ مسابقات F1 منتشر خواهد شد. در سال مالی ۲۰۲۳ این شرکت، فصل جدید بازی مدیریت Formula 1 آن‌ها نیز عرضه می‌شود.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده