// پنجشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

The Last of Us Part II بیش از ۱۰۰ گیگابایت از حافظه PS4 را به خود اختصاص می‌دهد

نسخه‌های فیزیکی بازی The Last of Us Part II ناتی داگ با دو دیسک بلوری عرضه می‌شوند. اکنون می‌دانیم اثر مورد بحث پس از نصب بیش از ۱۰۰ گیگ از حافظه‌ی کنسول پلی‌استیشن 4 سونی را در کنترل خود درمی‌آورد.

کم‌وبیش باید پذیرفت که بر کسی پوشیده نیست که ناتی‌داگ بارها و بارها تاکید کرد که TLoU Part II طولانی‌ترین و از همه نظر بزرگ‌ترین پروژه‌ای محسوب می‌شود که این استودیو تا به امروز آفریده است. بااین‌حال کمتر کسی انتظار داشت که یک بازی ویدیویی خطی و غیر جهان-باز که بخش آنلاین هم ندارد و تجربه‌ای کاملا تک‌نفره را ارائه می‌دهد، حجمی بالاتر از ۱۰۰ گیگ داشته باشد. همین موضوع هم سبب می‌شود که پیش‌خریدکننده‌های هرکدام از دو نسخه‌ی دیجیتالی بازی از چند روز قبل از عرضه‌ی آن بخواهند پروسه‌ی دانلودش را کلید بزنند و افراد پیگیر نسخه‌های فیزیکی نیز بدانند اثر مورد بحث با دو دیسک به بازار می‌آید و برای نصب آن باید درصد خوبی از حافظه‌ی PS4 خود را خالی کرده باشند؛ البته در فرض آن که بازی درنهایت به‌دنبال فضایی حتی بیشتر از عدد گفته‌شده نباشد. مخصوصا باتوجه‌به آن که وب‌سایت رسمی سونی حجم لازم برای نصب TLoU Part II را معادل با «حداقل ۱۰۰ گیگ» اعلام کرده است.

اندکی قبل، نیل دراکمن یعنی نویسنده و کارگردان اصلی اثر که سابقه‌ی خلق محصولاتی مانند بازی The Last of Us، محصول سال ۲۰۱۳ میلادی و بازی Uncharted 4: A Thief's End، محصول سال ۲۰۱۶ (دو مورد از چهارده بازی ویدیویی موفق در کسب نمره‌ی ۱۰ از ۱۰ درون بررسی‌های زومجی) را دارد، در واکنش به اسپویل شدن غیرحرفه‌ای و ضعیف بخش‌هایی از اطلاعات مرتبط با محصول، پیام کوتاهی را منتشر کرد:

دل‌شکسته برای تیم ساخت اثر. دل‌شکسته برای طرفدارهای ناتی‌داگ. ما همچنان بی‌اندازه برای لحظه‌ی قرار دادن بازی در دست‌های شما هیجان‌زده هستیم. دوست‌تان دارم.

The Last of Us Part II

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ جمعه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ (نوزدهم ژوئن/جون سال ۲۰۲۰) روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه می‌شود و می‌توان پیش‌بینی کرد که در همان روز به بازار آمدن رسمی پلی استیشن 5 هم با کیفیتی حتی بالاتر در دسترس خریدارهای آن پلتفرم تازه قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید اطلاعات لورفته (فارغ از صحت یا عدم صحت تک‌تک موارد ذکرشده در آن‌ها) از بازی به هیچ عنوان برای شما افشا نشوند، فراموش نکنید که مطالعه‌ی کامنت‌های مطالبی از همین جنس هم می‌تواند خطرآفرین باشد.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده