// چهار شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

آپدیت چهارم بازی Monster Hunter World: Iceborne تاخیر خورد

کپکام اعلام کرد که به‌ دلیل شیوع ویروس کرونا و مسائل مربوط به آن، آپدیت چهارم بازی Monster Hunter World: Iceborne با تاخیر عرضه خواهد شد.

مجموعه Monster Hunter با انتشار بازی Monster Hunter World توانست به قله‌های بلندی از جنبه‌های مختلف دست پیدا کند. کپکام نیز از این موفقیت نهایت استفاده را کرد و با انتشار بسته‌های الحاقی مانند Iceborne و همچنین آپدیت‌های متعدد، فروش این بازی را بیش از پیش افزایش داد. اما حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، این شرکت اعلام کرده است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و مسائلی که به‌ دنبال داشته است، انتشار چهارمین آپدیت از این بسته الحاقی با تاخیر مواجه شده است.

شرکت Capcom تنها به اعلام خبر تاخیر بسنده کرده است و هیچ‌گونه تاریخ ثانویه‌ای برای انتشار آن اعلام نکرده است. این آپدیت قرار است اژدهایی با نام Alatreon را به بازی برگرداند و همچنین یک‌سری آیتم را نیز وارد این بازی نقش آفرینی کند. ظاهرا همه‌گیری ویروس کرونا نقشه راه جدیدی را برای این بازی پیش‌ روی کپکام قرار داده است که می‌توانید خلاصه‌ای از آن را در زیر مشاهده کنید. بازی Monster Hunter World در حال حاضر برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد.

بازی Monster Hunter World


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده