// دوشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۲

تاریخ انتشار جدید بازی‌های The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima به صورت رسمی اعلام شد

براساس تاریخ انتشار اعلام‌شده به صورت رسمی توسط سونی اکنون می‌دانیم که بازی‌های مورد انتظار استودیوهای ناتی‌داگ و ساکرپانچ به ترتیب در چه تاریخی به دست مخاطب‌ها می‌رسند.

پس از پشت سر گذاشتن ساعاتی عجیب که در آن‌ها تیم استودیو بازی‌سازی ناتی داگ زیر فشار قابل توجهی قرار داشت، بالاخره هرمن هالست، رئیس استودیوهای جهانی مرکز سرگرمی‌های تعاملی سونی به ارتباط با گیمرها و پاسخ به پرسش‌های آن‌ها راجع به زمان عرضه‌ی بازی The Last of Us Part II انداخت؛ اثری که اکنون می‌دانیم جمعه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ (نوزدهم ژوئن/جون سال ۲۰۲۰) از راه می‌رسد و پس از آن هم سونی محصول انحصاری دیگر خود یعنی بازی Ghost of Tsushima استودیو ساکرپانچ را جمعه، ۲۷ تیر ۱۳۹۹ (هفدهم ژوئیه/جولای سال ۲۰۲۰) تقدیم بازیکن‌ها خواهد کرد. در شرایط فعلی امید می‌رود که زمان بیشتر قرارگرفته در اختیار شرکت ناشر اجازه دهد که تعداد کافی از نسخه‌های فیزیکی دو بازی مورد بحث پلی استیشن 4 هم در عین مواجهه‌ی تلخ و سخت جهان با ویروس کرونا/کووید 19 در تاریخ‌های عرضه‌ی آن‌ها به بازار برسند.

Ghost of Tsushima

با توجه به تاریخ‌های رسمی اعلام‌شده می‌توان پیش‌بینی کرد که به زودی و طی روزهای آتی تریلرهایی تازه از بازی Ghost of Tsushima و بازی The Last of Us Part 2 پخش می‌شوند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده