// دوشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۲

Dying Light و Dark Souls Remastered احتمالا بازی‌های رایگان ماه مِی 2020 پلی استیشن پلاس هستند

به‌تازگی یک تبلیغ در اینترنت نمایش داده شده است که نشان می‌دهد Dark Souls Remastered و Dying Light بازی‌های رایگان ماه مِی پلی استیشن پلاس هستند.

با نزدیک شدن به انتهای هر ماه، باید منتظر معرفی شدن بازی‌های رایگان جدید پلی استیشن پلاس برای کاربران پلی استیشن 4 باشیم. بااینکه هنوز سونی به‌صورت رسمی بازی‌های ماه مِی را معرفی نکرده است، اما آگهی تبلیغاتی جدیدی در فضای اینترنت نمایش داده شده که خبر از بازی‌های ماه آینده میلادی می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در این تبلیغ منتشر شده شاهد دو بازی Dying Light و Dark Souls Remastered هستیم. Dying Light را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های زامبی محور دانست که اضافه شدن حرکات پارکور در بازی، تجربه‌ی جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌داد. همچنین بخش چندنفره‌ی دایینگ لایت هم به‌گونه‌ای بود که کاربران را حسابی سرگرم می‌کرد. Dark Souls Remastered هم نسخه ریمستر شده یکی از بهترین بازی‌های مجموعه دارک سولز است در آن شاهد بهبود نرخ فریم و همچنین تاحدی بهبودهای گرافیکی هستیم.

بااین‌حال هنوز این دو بازی به‌صورت رسمی توسط سونی معرفی نشده‌اند، اما می‌توان انتظار داشت که کاربران در ماه آینده Dark Souls Remastered و Dying Light را به‌عنوان بازی‌های رایگان ماه مِی پلی‌استیشن پلاس تجربه کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 

بازی های رایگان ماه مِی


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده