// دوشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

سازنده Days Gone در حال توسعه یک بازی AAA جدید است

SIE Bend Studio به‌تازگی فهرست شغلی جدیدی را منتشر کرده و اعلام شده که این استودیو به‌دنبال استخدام یک هنرمند فنی ارشد برای یک بازی AAA جدید است.

مقاله‌های مرتبط:

یک سال از عرضه بازی Days Gone می‌گذرد و این بازی زامبی محور توانست تجربه‌ی متوسطی را در اختیار کاربران پلی استیشن 4 قرار دهد. بااین‌حال استودیو SIE Bend Studio به‌نظر می‌رسد مدتی است که توسعه پروژه جدید خود را آغاز کرده که یک بازی AAA جدید است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو بند فهرست شغلی تازه‌ای را منتشر کرده که در جریان آن خواهان استخدام یک هنرمند فنی ارشد برای توسعه یک پروژه AAA جدید هستند. در ادامه مشخص شده که SIE Bend Studio مشتاق بهبود انیمیشن‌های بازی خود و ارائه یک کیفیت بسیار خوب برای کاربران است. در بخشی از توضیحات فهرست شغلی خود به ساخت کاراکتر با کیفیت بالا و همچنین نمایش جزئیات کامل و سینمایی صورت اشاره شده است. 

به‌عبارتی استودیو بند به‌دنبال هنرمندی است که بتواند تغییر شکل صورت، لباس و ساختار بدن کاراکترها را به‌صورت واقع‌گرایانه طراحی کند تا تجربه‌ی کاربر به واقعیت نزدیک باشد. اطلاعات بیشتری از بازی جدید استودیو بند منتشر نشده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که پروژه جدید آن‌ها که به احتمال زیاد برای پلی استیشن 5 توسعه داده می‌شود، چه بازی خواهد بود. آیا به سراغ ارائه یک تجربه شبیه‌به دیزگان خواهند رفت یا بازی آن‌ها در سبک و سیاق جدیدی ساخته می‌شود؟ نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده