نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

PES 2020 به‌زودی تورنمنتی با حضور بازیکنان مطرح فوتبال برگزار می‌کند

از فردا استودیوی کونامی جهت تشویق مردم به ماندن در خانه‌های خود، تورنمنت ویژه بازی PES 2020 باحضور بازیکنان مطرح تیم‌های مختلف فوتبال برگزار می‌کند.

این روزها نقطه مشترک تمام مردم جهان چیزی نیست جز ویروس کرونا؛ ویروسی که در ابتدا در شهر ووهان چین متولد شد و به‌سرعت خود را به تک‌تک شهرها و کشورهای جهان صادر کرد. علی‌رغم تلاش‌های فراوان متخصصین و دانشمندان مبنی‌بر ساخت دارو و واکسن این بیماری عجیب، توصیه‌ای که هرروز و همه‌جا با آن مواجهه می‌شویم، قرنطینه و ماندن در خانه‌های خود است تا بالاخره زنجیره این بیماری شکسته شود.

در همین رابطه و در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیوی کونامی به‌منظور تشویق مردم به ماندن در خانه‌های خود، تورنمنت ویژه‌ای برای جدیدترین نسخه از بازی شبیه‌ساز فوتبال خود یعنی PES 2020 با حضور بازیکنان و ستارگان مطرح این ورزش پرطرفدار تدارک دیده است.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده، این دوره از مسابقات شامل یازده بازیکن و باشگاه حرفه‌ای از جمله بارسلونا، بایرن مونیخ، منچستر یونایتد است. از معروف‌ترین بازیکنان فعال لیگ‌های حرفه‌ای که در این تورنمنت حضور دارند، می‌توان به آنتوان گریزمن، مهاجم باشگاه بارسلونای اسپانیا و برنده جام جهانی ۲۰۱۸ با تیم ملی فرانسه، میرالم پیانیچ، هافبک اهل کشور بوسنی و هرزگوین و محبوب تیم یوونتوس ایتالیا، خاوی مارتینز، مدافع میانی/هافبک دفاعی باشگاه بایرن مونیخ آلمان و همچنین اسکات مک‌تامینی، هافبک میانی باشگاه منچستریونایتد انگلیس اشاره کرد.

اظهار نظر مک‌تامینی در رابطه باحضور و تجربه چنین تورنمنتی نیز در نوع خود جالب است:

من بی‌صبرانه منتظر شروع این تورنمنت هستم تا مهارت‌های خودم را روی بازیکنان مورد علاقه‌ام اجرا کنم. درسته که آنتوان گریزمن برنده مدال طلای جام جهانی ۲۰۱۸ شد، اما برای روبه‌رو شدن با من از آمادگی لازم برخوردار نیست.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، این دوره از مسابقات قرار است روز یکشنبه هفت اردیبهشت ماه (۲۶ آپریل) از ساعت ۸:۳۰ شب (پنج بعداز ظهر به‌وقت کشور انگلیس) از طریق کانال یوتیوب PES برگزار شود. در ادامه می‌توانید جدول این تورنمنت را مشاهده کنید.

بازی PES 2020

شما نیز اگر از طرفداران ورزش فوتبال هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از نتایج و قهرمان این تورنمنت را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده