// شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۱

بازی Total War: Shogun 2 در هفته جاری رایگان خواهد شد

قرار است در هفته جاری بازی Total War: Shogun 2 روی فروشگاه استیم رایگان شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس اطلاعاتی که از استودیو کریتیو اسمبلی منتشر شده است، هفته جاری شاهد رایگان شدن بازی Total War: Shogun 2 در فروشگاه استیم خواهیم بود. این تصمیم که به‌خاطر تشویق کردن افراد برای ماندن در خانه گرفته شده است، بازی Total War: Shogun 2 را در بازه زمانی ۲۷ ماه آوریل تا اول ماه مه (۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه) رایگان می‌کند. استودیو Creative Assembly که تمامی افراد آن اکنون به‌صورت دورکاری مشغول کار کردن روی پروژه‌ها هستند، گفته است که امیدواریم افراد هرچه بیشتر در خانه‌های خود بمانند تا از ویروس کرونا در امان باشند.

Total War Shogun 2

این استودیوی انگلیسی برخی دیگر از بازی‌های مجموعه توتال وار را نیز با تخفیف عرضه خواهد کرد. این تخفیف‌ها شامل نسخه‌های تاریخی این مجموعه است که البته دو بازی ROME: Total War و Total War: Three Kingdoms شامل آن‌ها نخواهند بود. بازی‌های سری Warhammer نیز که به‌تازگی تخفیف خورده‌اند شامل تخفیف‌های جدید نخواهند بود.

بازی Total War: Shogun 2 را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های سری Total War و استودیو کریتیو اسمبلی دانست که مانند همیشه توسط شرکت سگا منتشر شده است. در این بازی شما به قرن شانزدهم ژاپن سفر می‌کنید و در کشمکش قدرت بین شوگان‌های متعدد قرار می‌گیرید که هریک قصد دارند کنترل کل ژاپن را در دست بگیرند. پیشنهاد زومجی این است که اگر به بازی‌های استراتژی علاقه دارید، حتما این بازی را به‌صورت رایگان دریافت کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده