نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱

اکشن فیگور Nendoroid کلیف از بازی Death Stranding معرفی شد

این فیگور بامزه در دو مدل عرضه می‌شود و آیتم‌های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است.

اواسط زمستان بود که اکشن فیگور Nendoroid شخصیت سم پورتر بریجز از بازی دث استرندینگ (Death Stranding) معرفی شد و اکنون نوبت به شخصیت دیگری از این بازی هیدئو کوجیما رسیده است تا او را در قالب این محصولات بامزه‌ی Good Smile Company ببینیم؛ شخصیت کلیفورد آنگر (کلیف) که مدس میکلسن عملیات موشن‌کپچر و صداگذاری او را برای بازی برعهده داشت و قرار است شاهد عرضه‌ی فیگور او در دو مدل مختلف باشیم.

مدل استاندارد کلیف با قیمت ۵۲۰۰ ین (۴۸ دلار) عرضه می‌شود و مدل مخصوص یا DX آن‌هم قیمتی معادل ۶۸۰۰ ین (۶۳ دلار) دارد؛ مدلی که با ویژگی‌ها و آیتم‌های زیادی همراه است، از جمله صورت‌های مختلف که یکی حالت بی‌احساس کلیف را نشان می‌دهد، یکی با لبخند همراه است، دیگری او را با چشمانی بسته به نمایش می‌گذارد و یکی دیگر هم حالت اسکلتی دارد تا یادآور سربازان اسکلتی همراه او درون بازی باشد.

همچنین عروسک نوزاد و یک مسلسل هم برای مدل DX طراحی شده و در کنار این‌ها یک کلاهخود و دست‌های مختلفی هم برای این فیگور در نظر گرفته شده‌اند که برای مثال یکی از آن‌ها با حالت اشاره همراه است و دیگری سیگار او را درون خود قرار داده است. Nendoroidهای کلیف حدود ۱۰ سانتیمتر ارتفاع دارند و قرار است در نوامبر ۲۰۲۰ (آبان-آذر ۱۳۹۹) به‌دست علاقمندان برسند.

بازی دث استرندینگ محصول کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) که سال گذشته برای پلی استیشن 4 منتشر شده بود، برای عرضه در تاریخ ۲ ژوئن (۱۳ خرداد) برای کامپیوتر در نظر گرفته شده بود که به‌علت مشکلات ناشی از ویروس کرونا با تأخیری حدوداً یک‌ماهه در تاریخ ۱۴ جولای (۲۴ تیر) برای پی‌سی‌گیمرها منتشر خواهد شد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده