نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۲

Red Dead Redemption 2 به‌زودی به ایکس باکس گیم پس کنسول اضافه می‌شود

کاربران کنسول ایکس‌باکس وان، به‌زودی قادر خواهند بود بازی Red Dead Redemption 2 را از طریق سرویس ایکس‌باکس گیم پس تجربه کنند.

بدون شک یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۸، Red Dead Redemption 2، ساخته راک‌ استار بود؛ بازی که ابتدا برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و بعد هم برای پی‌سی منتشر شد و نمره‌های بسیار بالایی هم از منتقدین دریافت کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، اعلام شده که این بازی قرار است به‌زودی از طریق سرویس ایکس‌ باکس گیم پس برای کاربران کنسول ایکس‌ باکس وان که عضو این سرویس هستند، در دسترس قرار بگیرد. 

به طور دقیق‌تر، بازی Red Dead Redemption 2 قرار است از تاریخ ۱۸ اردیبهشت (۷ می) از طریق Xbox Game Pass در دسترس باشد و از این تاریخ، دیگر بازی راک‌استار یعنی GTA V که قبل‌تر به این سرویس اضافه شده بود، از آن حذف خواهد شد. در نظر داشته باشید که در خبر منتشر‌شده، به اضافه شدن رد دد ردمپشن ۲ به ایکس‌باکس گیم‌پس کنسول اشاره شده و کاربران پی‌سی که عضو این سرویس باشند به این بازی دسترسی نخواهند داشت. 

به هر حال اگر تا به امروز ساخته جدید راک‌استار را تجربه نکرده‌اید، اضافه شدن آن به ایکس‌باکس گیم پس فرصت مناسبی برای همراهی با ماجراجویی‌های آرتور مورگان خواهد بود. برای آشنایی بیش‌تر، می‌توانید بررسی بازی Red Dead Redemption 2 را در زومجی بخوانید. 


منبع Windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده