نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

Ghost of Tsushima در استرالیا درجه بندی سنی شد

به‌تازگی و با نزدیک شدن به زمان عرضه جدیدترین ساخته استودیوی ساکرپانچ، سازمان درجه‌ بندی سنی بازی‌های ویدیویی استرالیا، Ghost of Tsushima را برای افراد بالای ۱۵ سال مناسب اعلام کرد.

این‌روزها به‌دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا، همواره شاهد اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی و ناراحت کننده‌ای در صنعت بازی‌های ویدیویی هستیم. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بسیاری از استودیوهای بازی‌سازی از جمله ناتی داگ در اقدامی مشترک از به تعویق افتادن زمان انتشار بازی‌های خود خبر دادند. در همین زمینه شایعات و حرف‌وحدیث‌های زیادی نیز درخصوص جدیدترین پروژه استودیوی Sucker Punch یعنی بازی موردانتظار Ghost of Tsushima مطرح شده است.

خوشبختانه چندی پیش پلی استیشن در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که فعلا بازی Ghost of Tsushima بدون تاخیر و در تاریخ ۶ تیرماه در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در راستای همین ادعا و در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی استرالیا، درجه‌ سنی مناسب بازی اکشن ماجراجویی Ghost of Tsushima را مشخص کرده‌اند. همان‌طور که از تریلرها و نمایش‌های پخش‌شده قابل پیش‌بینی بود، آخرین ساخته استودیوی ساکرپانچ به‌دلیل وجود خشونت بالا و همچنین صحنه‌های برهنه، درجه سنی بالای ۱۵ سال را دریافت کرد.

بازی Ghost of Tsushima طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده تا این لحظه قرار است در تاریخ ۶ تیر (۲۶ ژوئن) به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 روانه بازار گردد. نکته عجیب این است که شعبه کانادای پلی استیشن چندی پیش در اقدامی اعلام کرد که بازی Ghost of Tsushima با تاخیری حدود یک ماه در ۱۱ مرداد (۱ آگوست) منتشر می‌شود. حال باید منتظر ماند و دید در حالیکه هنوز منابع رسمی و تیم سازنده این خبر را تایید نکرده‌اند، بالاخره این بازی نیز برخلاف The Last of Us Part 2 می‌تواند طبق تاریخ اولیه خود عرضه شود یا خیر. لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده