// دوشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

ویژگی نمایش خون در مسابقات Esports بازی Valorant غیرفعال خواهد بود

ویلن روزل به‌تازگی اعلام کرده است که در راستای جذب اسپانسر و مخاطبان بیشتر، در مسابقات Esports بازی Valorant ویژگی نمایش خون غیرفعال خواهد بود. 

مدتی پیش بود که رایت گیمز (Riot Games)، سازنده و ناشر بازی Valorant، دعوت‌نامه‌های بتا این بازی را برای ثبت نام کنندگان ارسال کرد. این در حالی است که در روزهای اخیر، بتای بازی Valorant به‌صورت عمومی و گسترده‌تر از قبل در اختیار کاربران کامپیوتر قرار گرفته است تا بتوانند بازی تیراندازی اول شخص و رقابتی رایت گیمز را تجربه کنند. 

رایت گیمز سعی دارد از طریق Valorant، حضور گسترده‌ای در Esports داشته باشد. ازطرفی طبق دستورالعمل‌های مربوط کامیونیتی رقابتی بازی، تاکید شده که در مسابقات Esports بازی Valorant باید هیچ خونریزی و خشونتی به‌نمایش گذاشته شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان رویدادهای Valorant شاهد گزینه‌ای در داخل بازی هستیم که بازیکنان می‌توانند نمایش خون را غیرفعال کنند، زیرا Valorant با تمام حال‌وهوای فانتزی خود می‌تواند یک بازی خشونت آمیز و پر از خونریزی باشد. 

ویلن روزل، مدیر ارشد esports رایت گیمز، دراین‌باره می‌گوید:

ما می‌خواهیم که esports ما تا حد امکان در دسترس قرار بگیرد. ازاین‌رو باید مطمئن شویم که می‌تواند طیف گسترده‌ای را سمت خود جذب کند. با غیرفعال کردن خونریزی، باعث می‌شویم تا اسپانسرها و توزیع‌کنندگان بیشتری جذب اکوسیستم شوند و در نهایت دسترسی بیشتری برای کاربران به‌وجود می‌آید.

در ادامه، مانی انکل، تحلیل‌گر Esports، اعلام کرد:

برندهای بزرگی وجود دارند که نمی‌توانند اسپانسر بازی‌هایی شوند که دارای خونریزی و خشونت‌های واقع‌گرایانه است. محدود کردن خونریزی در بازی Valorant حرکت هوشمندانه‌ای به‌حساب می‌آید.

بازی Valorant هم‌اکنون در فاز بتا به‌سر می‌برد تا انتهای سال جاری میلادی برای کاربران پی سی عرضه می‌شود. همچنین رایت گیمز در تلاش است تا این بازی را برای کاربران کنسولی هم عرضه کند، اما هم‌اکنون تمرکز آن‌ها روی نسخه کامپیوتر است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بتای بازی Valorant را تجربه کرده‌اید؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده