// دوشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

متقلبان COD: Modern Warfare روی پی سی موجب عدم تمایل کاربران کنسول به کراس پلی می‌شود

یوروگیمر به‌تازگی گزارشی را منتشر کرده که نشان می‌دهد کاربران کنسولی COD: Modern Warfare به‌خاطر متقلبان نسخه کامپیوتر، از ویژگی کراس‌پلی استفاده نمی‌کنند.

چندی پیش بود که اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده Call of Duty: Warzone، اعلام کرد که حساب کاربری ۷۰ هزار نفر از متقلبان نسخه کامپیوتر را مسدود کرده است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد هنوز این بازی و همچنین Call of Duty: Modern Warfare، از وجود متقلبان رنج می‌برند. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، یوروگیمر به‌تازگی گزارشی را منتشر کرده که نشان می‌دهد کاربران کنسولی Call of Duty: Modern Warfare به‌خاطر متقلبان روی نسخه پی سی، از حالت کراس‌پلی استفاده نمی‌کنند. در حالت عادی، کاربران PC به‌خاطر وجود ماوس و کیبورد برتری نسبی به کاربران کنسولی دارند و حال وجود مواردی مثل Aim Bot و Wall Hack سبب شده تا از تجربه بازی با کاربران پی سی بازی خودداری کنند.

کاربران کنسولی می‌توانند ازطریق بخش Privacy بازی، ویژگی کراس‌پلی را غیرفعال کنند، اما این کار باعث می‌شود تا نتوانند درکنار دوستان خود روی پی سی بازی را تجربه کنند. همچنین از آن‌جایی که حالت Warzone نیاز به ۱۵۰ بازیکن دارد، انجام این کار باعث می‌شود تا کاربران مدت زمان بیشتری را در صف انتظار باقی بمانند. مدتی پیش هم یکی از کاربران ردیت ویدیویی را منتشر کرد که متقلبان بازی را نشان می‌داد که به‌راحتی از Aimbot استفاده می‌‌کنند. 

البته اشاره کنم که متقلبان روی نسخه کنسولی بازی هم حضور دارند و باید ببینیم که اینفینیتی وارد چه اقداماتی را برای شناسایی بهتر و سریع‌تر تمامی متقلبان COD: Modern Warfare انجام می‌دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده