// شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

Hitman GO بازی رایگان جدید اندروید و iOS است

شرکت اسکوئر انیکس در جریان کمپین در خانه بمانیم، بازی Hitman Go را به‌صورت رایگان در اختیار کابران اندروید و iOS قرار داده است. 

با وجود شیوع ویروس کرونا و اعلام قرنطینه در اکثر نقاط جهان، شرکت‌های بازیسازی با رایگان‌ کردن بازی‌های مختلف تلاش می‌کنند تا گیمرها را در خانه نگه دارند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی موبایل، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) در جریان کمپین در خانه بمانیم خود، به‌سراغ رایگان کردن یکی از بازی‌های موبایل خود برای کابران اندروید و iOS رفته است.

کاربران با مراجعه به فروشگاه اپ استور و پلی استور، می‌توانند بازی Hitman Go را به‌صورت رایگان دریافت و تجربه کنند. بازی موبایل Hitman Go اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ عرضه شد. کاربران در این بازی هدایت مأمور 47 را برعهده می‌گیرند که در هر مرحله باید به انتهای مسیر برسد. ظاهر و ساختار متفاوت Hitman Go، موردی است که آن را از سایر نسخه‌های مجموعه هیتمن متمایز می‌کند.

بازیکنان در یک صفحه شطرنجی قرار می‌گیرند و تمامی دشمنان و مأمور 47 در قالب یک مهره در محیط قرار می‌گیرند. با حرکت دادن مهره کاراکتر خود، مهره‌های سایر دشمنان هم حرکت می‌کنند. ازاین‌رو باید قبل از حرکت کردن در محیط و انجام کارهای مختلف، شرایط را بسنجید. در سال ۲۰۱۶ هم نسخه Definitive Edition بازی Hitman Go برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا در دسترس قرار گرفت. کاربران زومجی برای آشنایی بیشتر با ساختار گیم‌پلی و مراحل بازی می‌توانند معرفی زومجی از بازی موبایل Hitman Go را مطالعه کنند


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده