نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

اهدای ۲۰۰ کنسول ایکس باکس وان ایکس به بیمارستان‌ ها توسط سازندگان Gears 5

استودیو کوالیشن در روزهای شیوع ویروس کرونا به‌سراغ کمک به سرگرم کردن کودکان بستری در بیمارستان‌ها رفته است.

هر روز خبرهای بیشتری در مورد کمک‌های مختلف شرکت‌های گوناگون در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا منتشر می‌شود و این‌بار نوبت به استودیو کوالیشن (The Coalition) رسیده است تا در اقدامی جالب، به‌سراغ هدیه دادن ۲۰۰ عدد ایکس باکس وان ایکس به بیمارستان‌ها برود.

Gamers Outreach مؤسسه‌ی خیریه‌ای است که از سال‌ها قبل تلاش می‌کند با ارائه‌ی کنسول‌های بازی به بیمارستان‌ها، آن‌ها را در سرگرم کردن کودکان بستری کمک کند. این مؤسسه پلتفرمی دارد تحت‌عنوان Go Karts که شامل یک میز متحرک مخصوص به‌همراه نمایشگر و کنسول می‌شود تا کودکان بتوانند با کمک آن، سختی‌های دوران درمان خود را فراموش کنند.

The Coalition

اکنون استودیو کوالیشن، زیرمجموعه‌ی مایکروسافت و سازنده‌ی بازی Gears 5 به کمک این برنامه‌ی خیریه آمده و مسئولان شرکت ۲۰۰ عدد ایکس باکس وان ایکس برای این کار اختصاص داده‌اند؛ موضوعی که Gamers Outreach در مورد آن می‌گوید:

بسیاری از بیمارستان‌های مخصوص کودکان، این روزها به‌خاطر مشکلات ناشی از کووید 19 با محدودیت‌های جدی همراه شده‌اند، بیماران نمی‌توانند از اتاق‌های خود خارج شوند و محدودیت‌هایی برای ملاقات‌کنندگان آن‌ها هم ایجاد شده است. در چنین شرایطی بیش از پیش نیاز به کنسول‌ها و وسایل سرگرم‌کننده برای کودکان داریم تا بتوانیم آن‌ها را فعال و پُرانرژی نگه داریم.

خوشحالیم که می‌توانیم اعلام کنیم استودیو کوالیشن با کمک بزرگ خود و اهدای ۲۰۰ عدد ایکس‌باکس وان ایکس به ما این امکان را داده است تا دستگاه‌های Go Kart خود را کامل‌تر از قبل کنیم و به سرگرم کردن کودکان بستری در بیمارستان‌ها بپردازیم. هرکدام از Go Kartها شامل یک عدد کنسول، یک نمایشگر، دو کنترلر و تعدادی بازی می‌شوند و مسئولان بیمارستان‌ها می‌توانند از این طریق به فراهم کردن سرگرمی مناسبی برای کودکانی بپردازند که امکانات تفریحی زیادی در اختیار ندارند و مجبور هستند ساعت‌ها بی‌حرکت درون اتاق خود باشند. این ۲۰۰ کنسول در آینده و پس از فروکش کردن مشکلات ناشی از ویروس کرونا هم در بیمارستان‌ها باقی خواهند ماند و می‌توانند در مجموع سالی ۵۸۰ هزار دست بازی را به کودکان بیمار ارائه دهند.

کوالیشن در کنار این اقدام خود، به‌سراغ تهیه‌ی یک اسکین مخصوص برای Gears 5 هم رفته که با نام Johnny COG Gear در دسترس علاقمندان قرار گرفته است و پول‌های پرداختی برای آن به مؤسسه‌ی خیریه‌ی Gamers Outreach خواهد رسید. بنابراین اگر از طرفداران Gears of War هستید، می‌توانید با خرید این اسکین به ما کمک کنید.


منبع Windows Central
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده