// چهار شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

تاریخ انتشار بسته الحاقی Swamps of Corsus بازی Remnant: From the Ashes مشخص شد

گان‌فایر گیمز، سازنده بازی Remnant: From the Ashes، اعلام کرده است که بسته الحاقی Swamps of Corsus در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه روی کامپیوتر عرضه می‌شود.

استودیو گان‌فایر گیمز (Gunfire Games) با الهام‌گیری از المان‌های سولزبورن و ترکیب آن‌ها با سبک شوتر سوم شخص، بازی Remnant: From the Ashes را توسعه داد که در نهایت به یک بازی متوسط تبدیل شد و نتوانست آنطور که باید و شاید خودنمایی کند. این در حالی است که تیم سازنده بسته الحاقی جدیدی را برای بازی درنظر گرفته است که محتویات جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو گان‌فایر گیمز در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه (۲۸ آوریل) بسته الحاقی Swamps of Corsus را در اختیار کاربران کامپیوتر بازی Remnant: From the Ashes قرار می‌دهد. در جریان این بسته الحاقی شاهد اعمال تغییراتی در جهان Corsus هستیم. در ادامه هم مشخص شده که ازطریق بسته الحاقی Swamps of Corsus هم می‌توان‌به یک حالت روگ‌لایک سروایول اشاره کرد. در این حالت بقا بازیکنان از یک پیستول و وسایلی مثل چوب کار خود را آغاز می‌کنند و در جریان موج‌های مختلف باید برای زنده ماندن تلاش کنند و تجهیزات جدیدی را هم به‌دست بیاورند.

از دیگر محتویات بسته الحاقی ذکر شده هم می‌توان‌به اضافه شدن چهار سیاه‌چال فرعی، باس‌ها و سلاح‌های جدید و همچنین مادهای مختلف برای سلاح‌های بازی اشاره کرد. متاسفانه هنوز اعلام نشده که Swamps of Corsus در چه تاریخی برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این بسته الحاقی را با قیمت ۹.۹۹ دلار خریداری و در ادامه هم تریلر کوتاه آن‌ را از یوتیوب تماشا کنند. دراین‌میان اشاره کنم که حالت سروایول بازی، دارای ۵۰ اسکین برای لباس‌های جنگی مخصوص‌به این حالت است و به‌زودی اطلاعات بیشتری حول این بسته الحاقی منتشر می‌شود.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده