// سه شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

معرفی رویداد Steam Game Festival: Summer Edition با همکاری ولو و جف کیلی

جف کیلی به‌تازگی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که در فصل تابستان، رویداد Steam Game Festival: Summer Edition به‌صورت دیجیتالی برگزار می‌شود. 

در رویداد The Game Awards سال گذشته بود جف کیلی، تهیه کننده The Game Awards، اعلام کرد که ولو (Valve) یک رویداد به نام The Game Festival را در استیم برگزار می‌کند. در جریان این رویداد دموهای متعددی از بازی‌های مختلف در دسترس کاربران قرار می‌گرفت. ازاین‌رو سازنده‌ها می‌توانستند با قرار دادن دموی بازی خود در استیم، بازخوردهای کاربران را دریافت کنند. همچنین این رویداد در اوایل سال جاری و ماه مارس میلادی برگزار شد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، جف کیلی در حساب کاربری توییتر خود تاریخ شروع The Game Festival در فصل تابستان را اعلام کرده است. رویداد Steam Game Festival: Summer Edition از تاریخ ۲۰ خرداد ماه (۹ ژوئن)‌ آغاز می‌شود و تا تاریخ ۲۵ خرداد ماه (۱۴ ژوئن) هم ادامه خواهد داشت. نکته‌ی جالب این است که این رویداد دقیقا در بازه زمانی شروع می‌شود که رویداد E3 2020 قرار داشت. متاسفانه جزئیات اینکه چه شرکت‌ها و توسعه‌ دهنده‌هایی دمو بازی‌های خود را در دسترس قرار می‌دهند، مشخص نشده است.

در انتها جف کیلی اعلام کرده است که رویداد ذکر شده تنها مختص به کامپیوتر نیست و به پلتفرم‌های بیشتری ختم می‌شود. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که رویداد The Game Festival: Summer Edition به‌جز استیم روی چه پلتفرم‌های دیگری هم برگزار می‌شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده