نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

نسخه جدید Saints Row همچنان در دست توسعه قرار دارد

شرکت دیپ سیلور اعلام کرد که نسخه جدید سری بازی Saints Row همچنین توسط استودیو Volition در حال توسعه است.

چند ماهی از خبر ساخت نسخه‌ی جدید سری بازی Saints Row (که به احتمال زیاد Saints Row 5 نام دارد) توسط استودیو Volition می‌گذرد و هنوز خبری از معرفی رسمی آن نشده است. حال با معرفی بازی نسخه‌ی ریمستر بازی Saints Row 3 بسیاری از طرفداران گمان کردند که این بازی همان بازی وعده داده شده‌ای است که شرکت دیپ سیلور (Deep Silver) بیان کرده بود. حال طبق آخرین اخبار بازی، این شرکت اعلام کرده است که چنین نیست و نسخه‌ای کاملا جدید همچنان توسط استودیو Volition در دست ساخت قرار دارد. 

در جواب برخی از طرفدارانی که با معرفی ریمستر نسخه‌ی سوم این بازی، از توسعه‌ی نسخه‌ی جدید آن ناامید شده بودند، دیپ سیلور در حساب کاربری توییتر سری بازی Saints Row اعلام کرد که استودیو Volition همچنان وظیفه ساخت نسخه‌ی جدید این بازی را برعهده دارد و ریمستر نسخه‌ی سوم همان نسخه‌ی جدید وعده داده شده نیست؛ چرا که این بازی توسط استودویی کاملا مجزا به نام استودیو Sperasoft توسعه‌ یافته است. استودیو Voliton ساخت تمامی نسخه‌های قبلی سری را بر عهده داشته است. 

اینکه نسخه‌ی بعدی سری Saint Row چگونه می‌تواند باشد چندان مشخص نیست. نسخه‌ی پیشین سری به شخصیت‌های اصلی قدرت‌های ماورایی داد و داستانی ماتریکس گونه را روایت کرد. داستانی که به خوبی تمام شد و به‌نظر نمی‌رسد که بتواند دیگر ادامه داشته باشد (البته بسته‌ی الحاقی Gat out of Hell کمی توانست داستان را گسترش دهد). برای سری بازی‌ای که همواره به پیشرفت خود در هر نسخه معروف بوده است، کمی سخت بتوان حدس زد که نسخه‌ی بعدی سری روی چه موضوعی می‌تواند تمرکز داشته باشد. سازندگان با بازی Agents of Mayhem که در همان دنیای سری بازی Saints Row قرار دارد سعی داشتند تا داستان جدیدی را روایت کنند و مسیر جدیدی را برای سری ترسیم سازند که البته چندان موفق نبودند و این بازی فروشی پایین‌تر از حد انتظارات داشت. 

نظر شما راجع به ساخت نسخه‌ی جدید سری بازی Saints Row توسط استودیو Volition چیست؟ علاقه دارید تا در نسخه‌ی جدید سازندگان روی چه موضوعی تمرکز کنند؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده