// چهار شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

صداپیشه جول در The Last of Us Part II: تا ساعات آینده اخبار بسیار مهمی منتشر می‌شود

تروی بیکر معروف که در آثاری همچون Marvel's Avengers کریستال داینامیکس و بازی The Last of Us ناتی داگ نقش‌آفرینی کرده است، می‌گوید طرفدارها باید طی ساعات آینده انتظار مواجهه با خبر بزرگی را داشته باشند.

دومین تأخیر اعمال‌شده بر تاریخ عرضه‌ی بازی The Last of Us Part II هیچ ارتباطی به ناتی‌داگ و پروسه‌ی ساخت اثر نداشت. اما باتوجه‌به بی‌پایان بودنش طرفداراهای بسیار زیادی را به نگرانی و ناراحتی انداخت. در چنین شرایط وقتی یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیگرهای دنیای بازی‌های ویدیویی که تازه‌ترین اجرای ویدیوگیمی وی در بازی Death Stranding هیدئو کوجیما با نقش هیگز دیده شد، خبر از نزدیکی بسیار زیاد زمان اعلام خبری مهم می‌دهد، ذهن عده‌ی زیادی از مخاطب‌ها خواسته یا ناخواسته به سمت TLoU Part II خواهد رفت. شاید این خبر به بازی جدید «اونجرز» اسکوئر انیکس مربوط باشد و شاید تنها به برنامه‌ی ویدیویی خود بیکر در یوتیوب با نام Retro Replay گره بخورد. ولی کسی نمی‌تواند جلوی رویاپردازی افراد انتظارکشیده برای تجربه‌ی ادامه‌ی داستان جول و اِلی را بگیرد و آن‌ها را مجبور به پذیرش مواردی مانند ارتباط این خبر با اجرای بیکر در نقش بروس بنر/هالک در بازی Marvel's Avengers کند. زیرا آن‌ها برای نمونه قطعا در پاسخ، به مشخص بودن عرضه‌ی آن بازی در چهارم سپتامبر سال جاری میلادی اشاره می‌کنند و می‌گویند هیچ خبری راجع به محصول نام‌برده نمی‌تواند تا این اندازه بزرگ باشد.

راستی بعضی گیمرها می‌گویند شاید تروی بیکر می‌خواهد اعلام کند که در بازی «بتمن» (Batman) جدید WB Montreal که خیلی‌ها انتظار معرفی رسمی آن را می‌کشند، نقشی مهم دارد. هیچ‌چیز قطعی نیست ولی واضح است که در چنین شرایطی نمی‌توان توئیت تروی بیکر راجع به خبری مهم را دید و انتظار نکشید. فارغ از آن که این انتظارات باتوجه‌به شیوع ویروس کرونا (کووید 19) چه‌قدر تخیلی یا واقعی هستند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده