نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

آهنگساز Chrono Trigger قطعات موسیقی بازی Sea of Stars را می‌سازد

سازندگان بازی Sea of Stars از همکاری آهنگساز بازی Chrono Trigger با این بازی خبر داده‌اند.

سازندگان بازی The Messenger یعنی Sabotage Studio به تازگی خبر داده که آهنگساز سری بازی‌های Chrono Trigger یعنی یاسونوری میتسودا را برای ساخت قطعات موسیقی بازی نقش آفرینی Sea of Stars به کار گرفته است.

این خبر که از طریق صفحه‌ی این استودیو در کیک‌استارتر منتشر شده، مشخص می‌کند که این آهنگ‌ساز باتجربه، قرار است از استعدادهای فراوانش در ساخت موسیقی بازی جدید بهره بگیرد.

با اضافه شدن نبوغ افسانه‌ای موسیقیایی او به این پروژه، او کمک می‌کند که عمق داستانی این دنیای فانتزی با کیفیت بیشتری به مخاطب منتقل شود؛ درحالی‌که ما را مطمئن می‌کند ادای احترام به ریشه‌های نوستالژیک این بازی هم به‌صورت تمام و کمال انجام می‌شود.

میتسودا دقیقا می‌داند که بازی Sea of Stars دقیقا قرار است چه حسی را القا کند و در این زمینه برای همه‌ی ما الگوی لایقی است.

این فقط اعضای استودیوی Sabotage نیستند که از این همکاری هیجان‌زده هستند. بلکه خود میتسودا هم به‌شدت به اثر قبلی این استودیو یعنی The Messenger علاقه دارد و معتقد است آن‌ها گیم‌دیزاین مدرن و قدیمی را در بازی در هم آمیخته‌اند.

من با دیدن احترامی که آن‌ها برای بازی‌های قدیمی قائل‌اند و اینکه به‌صورت هم‌زمان از روش‌های جدید هم برای فراهم کردن لحظات جذاب برای بازیکنان استفاده می‌کنند، تحت تاثیر قرار گرفتم و فهمیدم به‌شدت دوست دارم به‌همراه همه‌ی اعضای استودیوی Sabotage روی یک بازی کار کنم. لطفا منتظر یک ماجراجویی هیجان‌انگیز باشید.

البته میتسودا تنها کسی نیست که قرار است روی موسیقی بازی Sea of Stars کار کند. شخصی به‌نام Rainbowdragoneyes هم قرار است با آن‌ها در این کار همکاری کند؛ همان کسی که پیش‌تر موسیقی شنیدنی بازی The Messenger را ساخته بود.

بازی Sea of Stars با الهام‌گیری از بازی‌های نقش‌آفرینی دهه‌ی ۹۰ همچون Chrono Trigger ساخته شده است. بازی شامل مبارزات نوبتی و جهانی بزرگ و قابل اکتشاف است و ۶ شخصیت قابل بازی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. دنیای بازی همچنین پویایی مطلوبی دارد و از چرخه‌ی شب و روز هم پیروی می‌کند. این تاریخ انتشار قطعی نیست اما گفته شده که بازی قرار است در سال ۲۰۲۲ راهی بازار شود. به گفته‌ی یکی از ویراستاران وب‌سایت دوال‌شاکرز: «با بررسی دقیق‌تری که از این بازی کردم، اگر یک چیز باشد که بیش از همه‌چیز مرا تحت تاثیر قرار داده، آن این است که بازی تا چه اندازه پولیش شده و روان است.» این بازی چند روز پیش روی وبسایت کیک استارتر قرار گرفت و کمپین خود را با موفقیتی کم‌نظیر به اتمام رساند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی Sea of Stars چیست؟ آیا بازی قبلی این سازندگان یعنی The Messenger را تجربه کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده