نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

کمپین کیک استارتر بازی رومیزی Sniper Elite به دلیل ویروس کرونا تأخیر خورد

براساس بیانیه سازندگان استودیو Rebellion، زمان برگزاری کمپین کیک استارتر بازی رومیزی Sniper Elite به دلیل شرایط ویژه‌ی فعلی به زمان دیگری موکول شد.

سال گذشته، استودیوی Rebellion به عنوان سازنده‌ی مجموعه محبوب Sniper Elite اعلام کرد که قصد دارد در سال ۲۰۲۰ یک بازی رومیزی از همین مجموعه را منتشر کند. براساس برنامه‌ریزی قبلی ربلیون، قرار بود کمپین کیک استارتر بازی رومیزی Sniper Elite در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰ آغاز شود اما این استودیو به تازگی اعلام کرده که این تاریخ به به دلیل مشکلات ناشی از شیوع جهانی ویروس کرونا به زمان دیگری موکول شده است. در ادامه می‌توانید متن توییت مربوطه را مشاهده کنید:

بعد از پدیدار شدن وقایع اخیر، تصمیم سختی را برای تعویق زمان برگزاری کمپین کیک استارتر بازی رومیزی Sniper Elite به تاریخ دیگری در ادامه‌ی سال جاری گرفتیم.

 توسعه دهندگان بازی رومیزی Sniper Elite در توضیحات تکمیلی خود اعلام کردند که قصد ندارند در شرایط بحرانی فعلی از هواداران انتظار حمایت از این بازی را داشته باشند که البته تصمیم منطقی و درستی به نظر می‌رسد. در نهایت، به نظر می‌رسد که با درگیری بسیاری از مردم جهان با اپیدمی ویروس COVID-19، نمی‌توان تصور کرد که یک پروژه کیک استارتر موفق به جمع آوری بودجه‌ی قابل توجهی از سوی مردم شود. از طرفی استودیوی Rebellion Unplugged باوجود سابقه‌ی خوبی که در بحث طراحی و ساخت بازی‌های ویدیویی دارد، هنوز خود را به جامعه هواداران بازی‌های رومیزی اثبات نکرده است.

Sniper Elite Board Game

جالب اینجاست که به تازگی یکی از بزرگترین کمپین‌های کیک استارتری که تاکنون برای یک بازی رومیزی برگزار شده نیز همین مشکل را داشته است. کمپین جمع آوری بودجه ساخت بازی Frosthaven از استودیوی Cephalofair نیز چند روز قبل و در فاصله یک هفته به آغاز رسمی آن، به تاریخ دیگری موکول شد. این تیم تصمیم گرفته تا همچنان اجازه دسترسی حامیان این بازی در سطح یک دلار را به بخش Pledge Manager آن فراهم کند. این بدان معنی است که شما عملاً می‌توانید یک نسخه پیش خرید شده از این بازی را رزرو کرده و بعداً هزینه آن را بپردازید. تیم سازندگان بازی رومیزی Sniper Elite، قاعدتاً نمی‌توانند چنین کاری را صورت دهند لذا تصمیم گرفتند تا به سادگی زمان برگزاری کمپین را به تعویق بیندازند. تقریباً همه می‌دانستند که بازی Frosthaven تحت هرشرایطی سرمایه مورد نیاز خود برای تولید را جمع آوری خواهد کرد اما درباره Sniper Elite هنوز شک و شبهه‌هایی وجود دارد.

البته سرتاسر این خبر حاوی مطالب منفی نخواهد بود. تیم توسعه دهندگان Rebellion در زمان اضافی خود مشغول ساخت یک حالت جدید تک نفره برای بازی جدید خود شده است. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان بازی رومیزی Sniper Elite نیز فرصت بیشتری برای اصلاح و اضافه کردن محتوای بازی خود به منظور بهره برداری حداکثری از سرمایه‌های کیک استارتر خواهند داشت.

Sniper Elite Board Game در زمان نامعلومی از سال جاری کمپین کیک استارتر خود را آعاز خواهد کرد. در ادامه با پوشش اخبار بازی‌های رومیزی با زومجی همراه باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده