// دوشنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

بررسی بازی Final Fantasy VII Remake از دید سایت‌های معتبر دنیا

مدتی پیش میانگین نمرات بازی Final Fantasy VII Remake منتشر شد و شاهد عملکرد خوب این بازی هستیم. 

سالیان سال است که کاربران قدیمی، خواهان توسعه نسخه بازسازی Final Fantasy VII هستند و روز جمعه ۲۲ فروردین ماه (۱۰ آوریل)، شاهد عرضه بازی Final Fantasy VII Remake هستیم. تتسویا نومورا، طراح فاینال فانتزی 7، در اینجا وظیفه کارگردانی نسخه ریمیک را برعهده دارد. اسکوئر انیکس (Square Enix) برای خلق یک تجربه متفاوت و خارق‌العاده، بازی را از پایه ساخته است. ازاین‌رو کاربران قدیمی با دیدن شخصیت‌های محبوب خود، تجربه‌ای کاملا متفاوت را کسب خواهند کرد.

تیم سازنده از نظر بصری هم تغییرات زیادی را روی بازی اعمال کرده است و شاهد یک فاینال فانتزی با بهترین جزئيات بصری خواهیم بود. وجود این مورد درکنار المان‌های داستانی جدید و همچنین گیم‌پلی که به کل تغییر کرده، سبب شده تا اسکوئر انیکس مجبور شود بازی را در قسمت‌های مختلفی عرضه کند. هنوز مشخص نشده که بازی دارای چند قسمت است، اما مدتی است که روند توسعه قسمت دوم Final Fantasy VII Remake آغاز شده است. از نظر گیم‌پلی با اینکه بازی دستخوش تغییرات زیادی شده و شاهد نبردهای مدرن هستیم، اما تیم سازنده از المان‌های کلاسیک هم استفاده کرده است. برای مثال شاهد یک سیستم ATB هستیم که با آسیب رساندن به دشمنان، نوار آن پر می‌شود و می‌توانید دستورها مختلفی را اعمال کنید.

بااین‌تفاسیر، چندی پیش میانگین نمرات بازی Final Fantasy VII Remake در دسترس قرار گرفت و شاهد عملکرد بسیار خوب بازی هستیم. در ادامه نگاهی به بعضی از نظرات سایت‌های معتبر دنیا خواهیم انداخت. 

Final Fantasy VII Remake

  • سازنده: اسکوئر انیکس
  • ناشر: اسکوئر انیکس
  • پلتفرم: پلی‌ استیشن 4
  • سبک: نقش آفرینی

Final Fantasy VII Remake

گیم اسپات: ۱۰۰ از ۱۰۰

بدون درنظر گرفتن تاریخ و تجربه خود از نسخه اصلی، بازی Final Fantasy VII Remake یک دستاورد حیرت‌انگیز است. زمان انتظار برای عرضه بازی بسیار زیاد بوده است، اما داستان، موسیقی، گیم‌پلی و شخصیت‌های دوست داشتنی آن ارزش این همه سال صبر کردن را داشته است. کاربران تازه‌وارد، ازطریق این متوجه می‌شوند که چرا Final Fantasy VII انقدر مورد توجه قرار گرفته است. کاربران شانس این را پیدا می‌کنند که یک داستان چند وجهی را تجربه کنند که در دل خود موضوع پیچیده‌ای را به‌تصویر می‌کشد. ازطرفی در جمع کاراکترهایی قرار می‌گیرید که دوست داشتنی هستند و مشکلات آن‌ها، روی شما هم تاثیر گذار است. برای کاربران قدیمی، این Final Fantasy VII نیست که ذهن شما به یاد دارد، بلکه محصولی است که همیشه در قلب خود منتظر آن بودید. 

توئین‌فینیت: ۹۰ از ۱۰۰

اگر با ذهنی باز و بدون تعصب به‌سراغ Final Fantasy VII Remake بروید، می‌توانید از آن نهایت لذت را ببرید. محصولی زیبا، خوش ساخت و نقش آفرینی سرگرم کننده‌ای که یکی از بهترین داستان‌های موجود در میان بازی‌های ویدیویی را مجددا بازگو می‌کند. 

گیم اینفورمر: ۸۸ از ۱۰۰

این بازسازی از یک بازی نقش آفرینی افسانه‌ای سبب شده تا تعادل بسیار خوبی بین گذشته و حال به‌وجود آید؛ ساختن یک جهان متمایز و سیستم نبردهای مدرن که هیجان‌انگیز است.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

انتظارات از Final Fantasy VII Remake بسیار بالا بود و توانسته است اکثر آن‌ها را برآورده کند. سیستم مبارزات بازی درجه یک است و تغییرات دشمنان سبب می‌شود تا مدام سرگرم شوید. دیدن داستان بازی با وجود بخش‌های احساسی مختلف و نمایش میدگار من را خرسند می‌کند. بااین‌حال بازی دارای المان‌های نقش آفرینی خسته‌ کننده‌ای هم هست که در سری Kingdom Hearts شاهد آن بوده‌ایم، اما به اندازه‌ای نبوده که لذت بازی به‌صورت کامل از بین برود. تمامی این موارد سبب شده تا من همچنان با همان نسخه کلاسیک زندگی کنم، اما به‌صورت مجزا با یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی طرف هستیم.

وی‌جی ۲۴۷: نمره ۸۰ از ۱۰۰

با گذر زمان، متوجه می‌شوید که بازی چقدر بزرگ و غافلگیر کننده است و حس می‌کنم که اسکوئر انیکس بازی را مخصوص من ساخته است. بااین‌حال بعضی از متریال‌های داستانی دستخوش تغییرات شده است. باوجود این، Final Fantasy VII Remake را می‌توان بهترین نسخه از مجموعه فاینال فانتزی دانست که در طولانی مدت عرضه شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده